מדדים ומחקרים

ביוליין אר. אקס. מסכמת רבעון: מכירות החברה צמחו ב-508%

ביוליין אר. אקס. מדווחת על תוצאותיה הכספיות לרבעון הראשון של שנת 2024: הוצאות המחקר והפיתוח הסתכמו בסך של 3.7 מיליון דולר, קיטון של 0.7 מיליון דולר, לתקופה המקבילה אשתקד. תוצאות שיווק ומכירות הסתכמו בסך של 3.9 מיליון דולר, גידול של 3.2 מיליון דולר מאשתקד
מערכת ice | 
בדיקות סרטן (צילום pexels)
ביוליין אר. אקס. מדווחת היום (רביעי) על תוצאותיה הכספיות לרבעון הראשון לשנת 2023: הוצאות מחקר ופיתוח בתקופה של שלושת החודשים שהסתיימה ביום 31 במרץ 2023 הסתכמו בסך של 3.7 מיליון דולר, קיטון של 0.7 מיליון דולר, או 16.9%, בהשוואה לסך של 4.4 מיליון דולר בתקופה של שלושת החודשים שהסתיימה ביום 31 במרץ 2022. הקיטון נובע בעיקר מהוצאות נמוכות יותר הקשורות להגשת ה-NDA עבור motixafortide וכן מהוצאות נמוכות יותר הקשורות להשלמת הניסוי הקליני של AGI-134.
תוצאות שיווק ומכירות בתקופה של שלושת החודשים שהסתיימה ביום 31 במרץ 2023 הסתכמו בסך של 3.9 מיליון דולר, גידול של 3.2 מיליון דולר, או 508%, בהשוואה לסך של 0.6 מיליון דולר בתקופה של שלושת החודשים שהסתיימה ביום 31 במרץ 2022. הגידול נובע מהאצת פעילויות טרום מסחור הקשורות ל-motixafortide. הוצאות הנהלה וכלליות בתקופה של שלושת החודשים שהסתיימה ביום 31 במרץ 2023.
ההוצאות הסתכמו בסך של 1.3 מיליון דולר, גידול של 0.3 מיליון דולר, או 28.9%, בהשוואה לסך של 1.0 מיליון דולר בתקופה של שלושת החודשים שהסתיימה ביום 31 במרץ 2022. הגידול נובע בעיקר מגידול בהוצאות שכר והטבות נלוות לאור גידול קטן במצבת כוח האדם והטבה בגין אופציות, וכן מגידולים קטנים במספר סעיפים שונים.   
נכון ליום 31 במרץ 2023, בידי החברה מזומנים, שווי מזומנים ופיקדונות לזמן קצר בסך של 43.3 מיליון דולר, אשר צפויים לממן את הפעילויות המתוכננות כיום עד לתוך המחצית הראשונה של שנת 2024. 
פיליפ סרלין, מנכ"ל ביוליין אר. אקס., אמר: "הרבעון האחרון היה משמעותי עבור החברה ואנו נערכים לאישור פוטנציאלי ולהשקת motixafortide בארה"ב בחודש ספטמבר השנה. הפרסום של תוצאות הניסוי הקליני שלנו GENESIS, Phase 3, ב-Nature Medicine בחודש שעבר משקף את הפוטנציאל של motixafortide כמנייד תאי גזע חדש עבור השתלות בחולי מיאלומה נפוצה, וכהערכות לקראת השקה אגרסיבית, הצוות שלנו בארה"ב ממשיך בפעילויות ההערכות לקראת מסחור".
"לאחרונה השלמנו גיוס צוות מכירות מנוסה וכן אנו מקדמים באופן משמעותי פעילויות שרשרת אספקה, market access ו-medical affairs. בנוסף, החברה, יחד עם השותפים העסקיים שלנו, ממשיכה להתקדם בתחום הפיתוח הקליני להערכת motixafortide בסרטן הלבלב ובניוד תאי גזע עבור טיפול גנטי. אנו מצפים לתוצאות קליניות בסרטן הלבלב בהמשך השנה וכן להתחלת שני ניסויים קליניים הן בסרטן הלבלב והן בניוד תאי גזע עבור טיפול גנטי. אנו מאמינים כי כל אחד מתחומים אלו יכול לתמוך בצמיחה ארוכת טווח".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה