מדדים ומחקרים

רמי לוי, קרפור או שופרסל? זו הרשת הכי יקרה לשבועות

לעומת הבדיקה בשבוע שעבר, רשת שיווק השקמה של רמי לוי היא הרשת הכי זולה בישראל. מחיר הסל אצלה עומד על 1,990 שקל בלבד, עם ירידה של 3% לעומת השבוע שעבר. הנכנסת הטרייה לשוק, קרפור, במקום השני עם מחיר של 2,013 שקל לסל שלה, ירידה של 6% לעומת השבוע שעבר, בפער של מאות שקלים
מערכת ice |  1
מי הכי זול לשבועות? (צילום unsplash)
בחדשות 12 בדקו פעם נוספת, ממש רגע לפני כניסת חג שבועות ביום חמישי, אם רשתות השיווק בישראל הקפיצו את מחירי המוצרים שלהן. והתשובה? בהחלט ואפילו בשיעור של עד 50% על פי הדיווח של מעיין פרתי.
לעומת הבדיקה בשבוע שעבר, רשת שיווק השקמה של רמי לוי היא הרשת הכי זולה בישראל. מחיר הסל אצלה עומד על 1,990 שקל בלבד, עם ירידה של 3% לעומת השבוע שעבר. הנכנסת הטרייה לשוק, קרפור, במקום השני עם מחיר של 2,013 שקל לסל שלה, ירידה של 6% לעומת השבוע שעבר, בפער של מאות שקלים.

במקום השלישי רשת יוחננוף עם סל אטרקטיבי במחיר 2,142 שקל, מדובר גם כאן בירידה של 2% לעומת השבוע שעבר. הסל שלה יותר זול משל שופרסל דיל שם הסל עולה 2,386 שקל והמחיר נותר ללא שינוי. ויקטורי אחריהן כשעל אותו הסל תשלמו 2,394 שקל. היא רשמה את העלייה הגדולה ביותר בשיעור של 19% לעומת השבוע שעבר. במקום האחרון טיב טעם עם הסל היקר ביותר שעולה 2,583 שקל.
ומה לגבי המוצרים עצמם? בסל נכללו גבינות שהמחיר שלהן זינק משמעותית לעומת השבוע שעבר. על פי בדיקה של מעיין פרתי, גבינת עדי או ברי של תנובה שעלתה רק 11 שקל בשבוע שעבר, זינקה כעת למחיר של 17 שקל – פער של 54%. גבינת חמד של פיראוס שעלתה רק 12 שקל לפני שבוע, התייקרה ל-16.5 שקל, מדובר בפער של 37%.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    חצי חינם מספר 1 כל השנה
    מנוש 05/2023/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תמיד נקי טרי ושפע של מבחר מוצרים אין משחקים במחירים כמו אצל רמי לוי הכל שקוף וברור . כל השנה הבשר שזה החלק היקר אותו מחיר . רמי לוי כל פעם עושה רעש מחדש כשהוא מוריד שקל במוצר ומרוויח פירסום חינם .בחור חכם .
    סגור