מדדים ומחקרים

חברת UnitySCM הישראלית הצליחה לגייס למעלה מ-13 מיליון דולר

חברת UnitySCM הישראלית, שפיתחה פלטפורמת מידע לניהול שרשרת האספקה בארגונים, השלימה סבב גיוס A בהובלת קרן ההון-סיכון Vertex Ventures ובהשתתפות קרן ההון-סיכון UpWest בסכום של 8 מיליון דולר, ובסך הכל גייסה עד כה 13.2 מיליון דולר
מערכת ice | 
UnitySCM (צילום עדי אקשטיין)
חברת UnitySCM הישראלית, שפיתחה פלטפורמת מידע לניהול שרשרת האספקה בארגונים, השלימה סבב גיוס A בהובלת קרן ההון-סיכון Vertex Ventures ובהשתתפות קרן ההון-סיכון UpWest בסכום של 8 מיליון דולר. החברה פיתחה טכנולוגיה המעניקה לארגונים וחברות פתרון לניהול שרשרת אספקה, המשפר את השקיפות של תהליכי העבודה ומונע תקלות. סך הכל גייסה החברה עד כה 13.2 מיליון דולר והיא תשתמש בכספי הגיוס הנוכחי להנגשת הפתרון שלה ללקוחות נוספים, פיתוח וגיוס עובדים נוספים למרכז המחקר והפיתוח ברמת גן. 
אמיר טייכמן, מנכ"ל ומייסד-שותף של UnitySCM, אמר כי ״רוב הניסיונות למודרניזציה של שרשרת האספקה נתקעים בצוואר הבקבוק של משאבי ה-IT המוגבלים, כאשר אין אינטגרציה טובה מספיק בין מסדי הנתונים והמערכות התפעוליות השונות. בכל פעם שצוותי שרשרת אספקה מנסים לרכז חומרים עבור פרוייקט כזה או אחר הם נאלצים לאחד מידע ממערכות שונות, בצורה ידנית, מה שמכביד ומסרבל את העבודה ולא מאפשר קבלת החלטות מהירה".
טייכטמן הוסיף: "הפלטפורמה של UnitySCM יוצרת בקלות אינטגרציה של מקורות דאטה שונים, תיקון והשלמה של נתונים לא מדויקים או לא מלאים, וכך מאפשרת לאנשי אופרציה/שרשרת אספקה גישה קלה ומהירה לכל המידע הקריטי שהם נדרשים לו, ללא השקעה ותלות במחלקות ה-IT". 
חברת UnitySCM נוסדה ב-2020 על ידי אמיר טייכמן וברק כהן. החברה פותרת בעיה מרכזית בניהול שרשרת אספקה בתוך מערכות מיושנות ומורכבות שאמנם זכו בשנים האחרונות לחידושים טכנולוגיים, אבל עדיין אינם מצליחים לספק עבודה מהירה ויעילה. 
לפי Inbound Logistics, מנהלי שרשרת אספקה ​​גלובלית אומרים כי הסיבות העיקריות למורכבות של שרשרת האספקה ולמידע שגוי, הן פערי נתונים, אתגרים בשינוע וחוסר שקיפות מצד הספקים. בתקופת הקורונה, המורכבויות של שרשרת האספקה ומסדי נתונים שהיו קיימים קיימים ממילא, רק גברו. חברת הייעוץ מקינזי מעריכה כי תעריפי משלוח המכולות הממוצעים בעולם גדלו פי ארבעה מאז 2019 וגם העיכובים בלוח הזמנים - עלו.
הפלטפורמה שפיתחה החברה אוספת ומאחדת באופן אוטומטי דאטה לאורך כל שרשרת האספקה, כך שהמשתמשים לראות את תמונת המצב בכל רגע: המלאי, הרכש וההזמנות, מידע על המכירות ועוד - כל זאת במטרה להאיץ את התכנון ולאזן בין המשאבים ביחידות העסקיות השונות. כמו כן, היא מציגה את הביצועים של השותפים בכדי להבטיח שאספקת החומרים עומדת ביעדי הייצור; מעקב אחר מכולות, ספקים וקבלני משנה ומסייעת לוודא שתאריכי האספקה והכמויות לא השתנו.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה