רכילות עסקית

אירוע האושן טק הגדול, מי השתתפו בכנס?

בזמן שפקקי התובלה הימית גוררים עליות מחירים, חברת אריאלי קפיטל ישראלית יזמה כנס חדשנות בתחום הים והאוקיינוסים, ובכירי התחום התייצבו למשימה
מערכת ice | 
אריאלי קפיטל (צילום מיכאל לביא סלומון)
אירוע הטכנולוגיה העסקיים לא עוצרים לאור האומיקרון, וביום חמישי האחרון התקיים במתכונת זום אירוע בינלאומי "אושן טק" (Ocean tech), של קהילת החדשנות בתחום הים והאוקיאנוסים בהובלת "אריאלי קפיטל" בשיתוף פעולה עם ארגון "Start-up nation centeral".
במסגרת האירוע, הוצגו על ידי קהילת ה"אושן טק" הישראלית, הפועלת לקידום חדשנות בים ובאוקיינוסים, פתרונות טכנולוגיים שונים שיסייעו לקדם את ענף הספנות העולמי ובכך לסייע לחלץ את הפקקים בנמלים הימיים ברחבי העולם. מדובר בנושאים חמים בתעשיה הבינלאומית כרגע, שמשפיעים על שרשראות האסקפה בעולם כולו וגוררים את עליות המחירים שמגיעות לכולם.
הנושאים שהוצגו בכנס, עתידים לסייע בהורדת מחירי ההובלה הימית מה שיוביל לחיסכון עתידי לכיס של כולנו ויתרום למאבק העולמי בשמירה על הסביבה ושינויי האקלים.
 
בין הדוברים באירוע כמה מחברות הספנות, המסחר והבנקאות הגדולים בעולם: אור חביב שותף וראש חדשנות "אריאלי קפיטל", מיכל סרור, מנהלת קהילות החדשנות ב ""Start-Up Nation Central,  אופיר ברונהיים, מנהל חדשנות גלובלית של חברת השילוח הבינלאומית DSV" (TBC)", פיטר יורגנסן מנהל ההשקעות של חברת הספנות "מארסק",  סטפנוס סטפו - מנהל מסחרי ראשי קבוצת "Fameline Holding", יורק יין, עוזר מנהל פרויקט, תאגיד סוחרי סין "Sanya Deep Sea Science and Technology City Development Co. Ltd" , ריקרדו דוטו מנהל ההשקעות של בנק אינטס סן פאולו, ניר גרצמן מThe Dock וסטארטאפים ישראלים נוספים מהתחום: Unity SCM, Orca AI, SeaErr.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה