מדדים ומחקרים

חברת אדמה חוגגת: חצתה רף מכירות שנתי של 5.5 מיליארד דולר

חברת אדמה בע"מ מפרסמת את תוצאותיה לרבעון הרביעי ולשנת 2022 כולה, כאשר במרכז הדו"ח השנתי, חצתה את רף המכירות השנתי של 5.5 מיליארד דולר, כאשר היא מסכמת את השנה עם תוצאות שיא במכירות וב-EBITDA
מערכת ice | 
חקלאות (צילום אדמה בעמ)
חברת אדמה בע"מ מפרסמת היום (שני) את תוצאותיה לרבעון הרביעי ולשנת 2022 כולה, כאשר במרכז הדו"ח השנתי, אדמה בע"מ חצתה את רף המכירות השנתי של 5.5 מיליארד דולר, כאשר היא מסכמת את השנה עם תוצאות שיא במכירות וב-EBITDA.
עיקרי התוצאות לשנת 2022: המכירות צמחו בכ-16% לשיא של כ-5,570 מיליון דולר (עליה של כ-19% במונחי מטבע מקומי) הודות לעליית מחירים של כ-16% וצמיחה כמותית של כ-4%. שיפור בשיעור ההוצאות התפעוליות מסך ההכנסות, שעמד על כ-19.9% לעומת כ-20.5% בשנת 2021.
הרווח התפעולי המתואם עלה בכ-8% והסתכם בכ-458 מיליון דולר. ה-EBITDA המתואם צמח בכ-10% והסתכם בכ-740 מיליון דולר, לעומת כ-671 מיליון דולר בשנת 2021. הרווח הנקי המתואם הסתכם בכ-118 מיליון דולר; הרווח הנקי המדווח צמח כמעט פי שלושה לכ-96 מיליון דולר.
עיקרי התוצאות לרבעון הרביעי של שנת 2022: המכירות ירדו בכ-2% והסתכמו בכ-1,312 מיליון דולר (עליה של כ-1% במונחי מטבע מקומי), עליית מחירים של כ-6% וירידה כמותית של כ-6%. ה-EBITDA המתואם הסתכם בכ-129 מיליון דולר לעומת כ-207 מיליון דולר ברבעון המקביל בשנה הקודמת. 
הפסד נקי מתואם של כ-42 מיליון דולר; ההפסד הנקי המדווח הסתכם בכ-22 מיליון דולר 
בייג'ינג, סין ותל-אביב, ישראל, 20 במרס 2320 – אדמה בע"מ ("החברה") (SZSE 000553), פרסמה היום את תוצאותיה הכספיות לרבעון הרביעי ולשנה שהסתיימה ב-31 בדצמבר 2022.
איגנסיו דומינגז, נשיא ומנכ"ל אדמה: "שנת 2022 התאפיינה בצמיחה יוצאת דופן של שוק המוצרים להגנת הצומח, מבחינה כמותית ובעיקר הודות לעליית מחירים שפיצתה על העלייה בעלויות. אדמה צמחה יחד עם השוק, ואף רשמה שיא במכירות וב-EBITDA".  
דומינגז המשיך: "במהלך 2022 מחירי הסחורות החקלאיות הגיעו לשיא, ולמרות שמאז נרשמו ירידות, הם עדיין שומרים על רמות מחירים גבוהות – מגמה הנמשכת גם אל תוך 2023. עם זאת, ירידה במחירי הדשנים והאנרגיה, אם כי בקצב איטי יותר, גורמת לשחיקה ברווחיות החקלאים שעודנה גבוהה בהיסתכלות היסטורית. על רקע האמור, ולאור רמות המלאי הגבוהות בשוק, אנו צופים חזרה הדרגתית למצב האופייני בתעשיית הגנת הצומח לקראת המחצית השנייה של השנה. 
"אנו מאמינים שגם השנה החקלאים ימשיכו להשקיע במוצרים להגנת הצומח שמביאים להם ערך מוסף. בשנה שחלפה השקנו מגוון מוצרים מבודלים, תוך אופטמיזציה של סל המוצרים הגלובלי והמשך עבודה משותפת עם הלקוחות שלנו", סיכם דומינגז.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה