מדדים ומחקרים

נועה קירל בטירוף: הכרטיסים לאירוויזיון נמכרו תוך 34 דקות

נועה קירל כבר לא יכולה לחכות: הטירוף סביב האירוויזיון בליברפול נמשך - כל הכרטיסים לגמר הגדול נמכרו בתוך 34 דקות בלבד. בנוסף, הכרטיסים ליתר המופעים אזלו גם כן, תוך כ-90 דקות
מערכת ice | 
נועה קירל (צילום אינסטגרם/ נועה קירל)
ההכנות לאירוויזיון 2023 שיתקיים במאי הקרוב בליברפול שבאנגליה נמשכות ובגדול, כאשר אמש (שלישי) פורסם בהודעה רשמית מטעם מארגני התחרות, כי כל הכרטיסים לגמר האירוויזיון נמכרו בתוך 34 דקות, כשהם אף הוסיפו ואמרו כי ישנו ביקוש גבוה מהרגיל.
מכירת הכרטיסים לשלוש התוכניות המשודרות בטלוויזיה כמו גם ששת המופעים המקדימים, החלה אתמול בשעות הצהריים, כאשר הכרטיסים לגמר הגדול נחטפו כאמור תוך 34 דקות בלבד, כאשר הכרטיסים ליתר המופעים אזלו גם כן, תוך כ-90 דקות.
כידוע, שירה של נועה קירל "יוניקורן", שיצרו דורון מדלי היוצרת והזמרת מאי ספדיה, המפיק הבינלאומי ינון יהל וקירל עצמה, ייחשף כבר הערב במשדר מיוחד שישודר בכאן 11. 
כזכור, השיר של קירל יוניקורן דלף לאחרונה לרשתות וכבר מסתובב בטלגרם ומשמש לסחיטה כאשר יש ניסיון לכאורה למכור אותו לגופי תקשורת תמורת עשרות אלפי דולרים. בעקבות כך, הכוכבת החליטה להגיב מהר ושחררה בעצמה טיזר קטן לשיר בחשבון הטיקטוק שלה. קירל הדגישה בקטע הקצר את אחד הקטעים המרכזיים בשיר: "Feminine ו-Fenomenal. "אתם מוכנים?", היא כתבה בקפשן, "'יוניקורן', אני מחכה לריקודים שלכם!".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה