ויראלי

נועה קירל זועמת: מדוע הכוכבת נטשה את ההופעה באמצע?

נועה קירל בהלם: במהלך ההופעה של כוכבת הפופ בעדלאידע בחולון, אירעה הפסקת חשמל והפלייבק הופסק, וכתוצאה מכך קירל נטשה את ההופעה עד שהתקלה סודרה
מערכת ice |  4
נועה קירל (צילום אינסטגרם/ נועה קירל)
נועה קירל, כוכבת הפופ האהובה, לא ציפתה שזה מה שיקרה לה בהופעה שלה לכבוד חג הפורים אתמול (שלישי) בעדלאידע בחולון, כאשר בזמן שביצעה שיר על הבמה, אירעה הפסקת חשמל והפלייבק שלה הופסק.
תחילה, שידרה קירל מקצועיות רבה כאשר המשיכה להופיע יחד עם הרקדנים לקול שירת הקהל בתקווה שהתקלה תסודר, אך אחרי כמה שניות היא ירדה מהבמה, חיכתה שהתקלה תסודר וחזרה להופיע לאחר מכן.
כזכור, אחרי שנודע כי השיר של נועה קירל לאירוויזיון 2023 בליברפול 'יוניקורן' דלף לרשתות וכבר מסתובב בטלגרם ומשמש לסחיטה כאשר יש ניסיון לכאורה למכור אותו לגופי תקשורת תמורת עשרות אלפי דולרים, הזמרת החליטה להגיב מהר ושחררה יום לאחר מכן טיזר קטן לשיר.
הנציגה הישראלית לתחרות חשפה חמש שניות מ"יוניקורן" בחשבון הטיקטוק שלה. בכך היא בהחלט מצליחה קצת לשגע את חובבי התחרות, כשהיא ממוקמת שישית בטבלת התחזיות, עוד לא פני שהשיר יצא וכאמור בלי התראה מוקדמת העלתה סרטון בו היא שרה חלק קצר.
קירל הדגישה בקטע הקצר את אחד הקטעים המרכזיים בשיר: "Feminine ו-Fenomenal. "אתם מוכנים?", היא כתבה בקפשן, "'יוניקורן', אני מחכה לריקודים שלכם!". עד ה-8.3 שהשיר ייחשף במלואו לראשונה בכאן 11 בהופעה שלה מאילת, זה כל מה שהיא תספק.
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    נו באמת שקרנים
    נו בטמת 03/2023/09
    הגב לתגובה זו
    1 0
    איך היא תשיר אם אין חשמל? המיקרופון הרי לא עובד גם לא היה זעם
    סגור
  • 3.
    זה מה שיש למדינת ישראל למכור?! חיקוי הנוכרים?! מתבייש
    זקלין כריסטופר 03/2023/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    זה מה שיש למדינת ישראל למכור?! חיקוי הנוכרים?! מתביישים לעשות שימוש בלשון הקודש?! והופעה בלתי צנועה המחפיצה את גוף האשה ?! רק לחקות את הנוכרים?! זה אור לגויים ?! זה?! בושה!!! זה קרוב לודאי רחוק מזכיה בתחרות. לבסוף יאשימו את הפוליטיקה של נבחרי מדינת ישראל. איפה אבניבי אובווהבב, אבניבי אובוהבב אובותבך ? איפה הללויה? איפה???? זה מה שיש למדינת ישראל למכור?! חיקוי הנוכרים?! מתביישים לעשות שימוש בלשון הקודש?! והופעה בלתי צנועה המחפיצה את גוף האשה ?! רק לחקות את הנוכרים?! זה אור לגויים ?! זה?! בושה!!! זה קרוב לודאי רחוק מזכיה בתחרות. לבסוף יאשימו את הפוליטיקה של נבחרי מדינת ישראל. איפה אבניבי אובווהבב, אבניבי אובוהבב אובותבך ? איפה הללויה? איפה???? זה מה שיש למדינת ישראל למכור?! חיקוי הנוכרים?! מתביישים לעשות שימוש בלשון הקודש?! והופעה בלתי צנועה המחפיצה את גוף האשה ?! רק לחקות את הנוכרים?! זה אור לגויים ?! זה?! בושה!!! זה קרוב לודאי רחוק מזכיה בתחרות. לבסוף יאשימו את הפוליטיקה של נבחרי מדינת ישראל. איפה אבניבי אובווהבב, אבניבי אובוהבב אובותבך ? איפה הללויה? אי
    סגור
  • 2.
    חרטטנים
    שיר 03/2023/08
    הגב לתגובה זו
    2 0
    אין פה שום זעם
    סגור
  • 1.
    לא מסוגלת בלי פלייבק חחחח (ל"ת)
    ג 03/2023/08
    הגב לתגובה זו
    4 1
    סגור