מדדים ומחקרים

רוב האנשים מעדיפים להיקבר ככה - רק כדי לחסוך כסף

מחירי המצבות בבתי הקברות מרקיעים שחקים, ועל פי מחקר חדש שנערך בארצות הברית עולה כי לא פחות מ-7 מתוך 10 אמריקאים מעדיפים להיקבר בקופסת קרטון, זאת כדי להקל על העלויות של משפחתם
מערכת ice | 
עוקץ בבתי קברות (צילום פלאש 90/ הדס פרוש)
מחירי המצבות בבתי הקברות מרקיעים שחקים, ועל פי מחקר חדש שנערך בארצות הברית עולה כי לא פחות מ-7 מתוך 10 אמריקאים מעדיפים להיקבר בקופסת קרטון, זאת כדי להקל על העלויות של משפחתם. 
המחקר נערך בקרב 2,000 אמריקאים, כאשר 81% מהם אף חשפו כי הם אף הקדישו מחשבה בלראות כיצד טקס האשכבה שלהם ייראה. למעשה, בני דור המילניום (בני 26-40) נוטים ב-61% יותר מבעלי הבייבי בום (57-75) להקדיש "מחשבה מתונה" כיצד ייראה טקס האזכרה שלהם. ללא קשר לגיל, אחד מכל ארבעה משיבים כבר העניק להלוויה משלו "מחשבה רבה" (25%).
הסקר, שנערך על ידי OnePoll מטעם Titan Casket, מצביע גם על כך שיותר אמריקאים עזרו בתכנון הלוויות (77%) מאשר בתכנון של חתונות (60%). אולי זו הסיבה ש-59% מכלל המשיבים רוצים להשתתף באופן פעיל בתכנון טקס הלוויה שלהם, ו-11% כבר התחילו אף לתכנן אותו. רובם רוצים שיהיו בטקס ההלוויה שלהם בין 50 ל-100 אנשים.
והאם כולם באמת מבינים כמה יקר זה? מסתבר שלא. המשיבים ניחשו שההלוויה הממוצעת עולה בסביבות 5,810 דולר, וכי הארון הממוצע עולה 2,710 דולר - כמעט חצי מהסכום המלא שאכן לוקחים עבור השירות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה