מדדים ומחקרים

אכזבה ענקית לליאור רז: "פאודה" נעלמה מנטפליקס

הסדרה הישראלית האהובה הודחה מרשימת התכנים הנצפים ביותר בנטפליקס שבוע וחצי בלבד לאחר עלייתה לשירות הסטרימינג הבינלאומי. בינתיים, בישראל כולם צופים בכל העונות שלה שוב
יאיר מור | 
ליאור רז (צילום אור גפן)
המבצע נכשל? עונתה הרביעית של "פאודה" לא הצליחה להחזיק יותר משבוע וחצי ברשימת התכנים הנצפים בעולם בשירות הזרמת הווידאו הגדול ביותר, נטפליקס. השבוע הוא לא מופיע לא בעשירייה הראשונה, וככל הנראה גם לא בשנייה (אם כי בשל האופן שבו מוצגים הנתונים ייתכן שהיא כן נמצאת על הגבול, באזור המקומות 18-19). רק בישראל היא ממשיכה לככב במקום הראשון גם בשבוע שהסתיים ביום ראשון האחרון. 
מי שכבשה את הפסגה העולמית בשבוע האחרון היא המיני-סדרה הספרדית "ילדה בשלג", שבישראל נמצאת במקום השלישי; במקום השני בעולם והשביעי בישראל דרמת הנעורים הבריטית החדשה "לוקווד ושות'"; במקום השלישי בעולם והשני בישראל עונתה השנייה של "ג'יני וג'ורג'יה", שממשיכה ליהנות מ"אפקט קץ'-אפ" מרשים מאוד שממקם את העונה הראשונה במקום השביעי בעולם והרביעי בישראל; במקום הרביעי בעולם והשישי בישראל "גוף המאה", פורמט קוריאני שמזכיר את "נינג'ה" לסוגיו; ובמקום החמישי בעולם "ונסדיי", הלהיט הגדול של החודשים האחרונים. 
במקום השישי בחו"ל קייט קסטיו עם עונתה השלישית של "מלכת הדרום"; במקום השמיני "New Amsterdam"; במקום התשיעי הסדרה המצוירת "יומני ראגנארוק"; ובמקום העשירי "קורס מזורז באהבה". 
סדרות שנמצאות בעשירייה הישראלית ולא בזו הבינלאומי כוללות את "הלוחמות", ההפקה הצרפתית אודות מלחמת העולם הראשונה שהחזירה גם את הסרט הגרמני המקביל, "במערב אין כל חדש", לרשימת הסרטים הנצפים ביותר (מקומות 14 ו-11 לשתי ההפקות בשתי הרשימות העולמיות, בהתאמה); עונות 3 ו-1 של "פאודה"; ועונתה השנייה של "ויקינגים: ולהאלה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה