מדדים ומחקרים

פאודה מאכזבת: לא נכנסה לרשימת הלהיטים של נטפליקס

הלהיט הישראלי אמנם זוכה ללא מעט עניין בחו"ל, אך לא מצליח להתחרות בלהיט הטורקי התורן שמשתלט על העולם, ואפילו לא על הלהיט הקודם של נטפליקס, שנמצא הרבה לפניו בטבלה
יאיר מור | 
פאודה (צילום אלייה ספינופולוס)
השבוע המלא הראשון לאחר עליית עונה 4 של "פאודה" לנטפליקס הסתיים ביום ראשון והנתונים נחשפו אמש (שלישי), כאשר פאודה רושמת אכזבה רצינית ולא מצליחה להתברג לעשיריית התכנים הנצפים ביותר בעולם. במקום זה, היא הסתפקה במקום ה-14 עם כ-19 מיליון שעות צפייה. עם זאת, היא יכולה להתנחם במקום הראשון והתשיעי (לעונה הראשונה) בארץ המוצא. 
שלושת המקומות הראשונים בעולם מאוישים על ידי שלוש סדרות שכבודן במקומן מונח: עונתה השנייה של "ג'יני וג'ורג'יה", שממשיכה לככב במקום הראשון בעולם והשני בישראל וגוררת איתה את העונה הראשונה למקום השירי בעולם והחמישי בישראל; עונה 3 של "מלכת הדרום" בכיכובה של קייט דה קסטיו, שבישראל לא זוכה להצלחה כלל; ועונתה הראשונה של "ונסדיי". 
במקום הרביעי, גם בחו"ל וגם כאן, סדרת הפנטזיה הטורקית החדשה "שאהמראן"; במקום החמישי בעולם והשמיני בישראל "ילדה בשלג"; במקום השביעי בעולם, והשלישי בישראל, המיני-סדרה הצרפתית "הלוחמות", שמחזירה לרשימת הסרטים הנצפים את ההפקה הגרמנית המקבילה, "במערב אין כל חדש"; "יומני ראגנרוק" המצוירת במקום השמיני בעולם; במקום התשיעי בחו"ל הדרמה "בכל לילה מחדש"; ובמקום העשירי בעולם והשישי אצלנו "מופע שנות ה-90". 
אצלנו נכנסה לרשימה גם עונה 2 של "ויקינגים: ולהאלה", שבעולם, הידרדרה למקום ה-11.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה