ויראלי

סערה בנטפליקס: כוכב וונסדיי מואשם שסימם בחורות ואנס אותן

פרסי היינס ווייט, השחקן הקנדי בן ה-21 המככב בסדרת הלהיט של נטפליקס "ונסדיי", ואשם על ידי מספר נשים בסדרת מעשי הטרדה מינית חמורים שביצע לכאורה עם חבריו לפני מספר שנים
מערכת ice | 
פרסי היינס ווייט (צילום צילום מסך מנטפליקס)
פרסי היינס ווייט, השחקן הקנדי בן ה-21 המככב בימים אלה לצדה של ג'נה אורטגה בסדרת הלהיט של נטפליקס "ונסדיי", שם הוא משחק את הדמות זווייר ת'ורפ, מואשם על ידי מספר נשים בסדרת מעשי הטרדה מינית חמורים שביצע לכאורה עם חבריו לפני מספר שנים, זאת על פי דיווחים בארצות הברית.
הדיווחים החלו עם ציוץ שהעלתה בשבוע שעבר גולשת בטוויטר בשם Milkievich, אליו צירפה את ההאשטאג CancelPercy ("לבטל את פרסי") ובו היא הפנתה אצבע מאשימה כלפי השחקן וחבריו, בטענה שהטרידו מינית נערות צעירות במסיבות ובאירועים חברתיים בהם השתתפו. 
בציוץ שהעלתה היא כתבה: "הוא והחברים שלו היו ידועים כטורפים מניפולטיביים שהפעילו לחץ על בנות, כולל על בנות הזוג שלהם, כדי שהן ישכבו איתם או ישלחו להם תמונות עירום. הם היו גסים, אגרסיביים ובוטים לבחורות. כשהתבגרו, הוא התחיל לערוך מסיבות במרתף כשהוא וחבריו מסמנים מראש בנות שחשבו שהן לוהטות מתוך מטרה ברורה לשכר ולסמם אותן, ואז לגרום להן לשכב איתם ואחר כך לשקר לגבי זה".
עוד כתבה כי "ממה שאני יודעת, זה משהו שהוא עשה בין הגילים 21-17. את אחת מחברותיי הוא דאג לסמם כשהייתה בת 13 או 14. הם גם שכבו כשהיא הייתה בת 16 והוא בן 20. גם אותי הוא תקף כשהייתי שיכורה באחת מהמסיבות האלו. הוא הטריד ותקף מינית כמה מחברותיי. יש נגדו כבר האשמות על אונס, והוא פשוט צחק עליהן ושיתף תמונות עירום שלהן ברשת נגד רצונן".
לאחר שהציוץ התפוצץ בטוויטר וצבר מעל ל-10 מיליון צפיות,  צצו סיפורים דומים נוספים מצדן של גולשות שטענו כי היו גם הן קורבנות למעלליו של השחקן וחבריו. בנוסף, ברשת אף הופצה עצומה הקוראת להחרימו מהעונה החדשה של הסדרה ולפתוח בחקירה נגדו.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה