מדדים ומחקרים

תלושי השכר שלכם לא עקביים? חשוב שתקראו את זה

מחקר חדש מגלה שעובדים במשרה חלקית, עובדים על עמלה ופרילנסרים למיניהם סובלים יותר מאיכות שינה ירודה, כאבי ראש, בעיות בטן וכאבי גב
מערכת ice | 
משכורות (צילום freepik)
הקריירה שלנו יכולה להתיש אותנו לפעמים. ללא קשר למקצוע עצמו, רוב האנשים יכולים להסכים שהיציאה לעבודה כל יום גובה מחיר - בין אם מלחץ, תשישות, או מנעול את נעלי העבודה המתפוררות מדי יום ביומו.
בין אם ההכנסה שלכם מבוססת על טיפים או על פרויקטים עצמאיים, החוקרים טוענים שחוסר הביטחון בשכר הקבוע יכול להשפיע לרעה על רווחתכם. המחקר החדש מגלה שעובדים במשרה חלקית, עובדים על עמלה ופרילנסרים למיניהם סובלים יותר מבעיות בריאותיות מאשר אלו עם הכנסה קבועה.
שחקנים ועובדים בצוות טכני של הופעות, מלצרים, אנשי מכירות ואחרים המסתמכים על הכנסה משתנה דיווחו שהם סובלים מאיכות שינה ירודה, כאבי ראש, בעיות בטן וכאבי גב. זה היה המקרה גם עם עובדים שמסתמכים על טיפים, על פי חוקרים העובדים עם איגוד הפסיכולוגים האמריקאי.
"נראה שתנודתיות בשכר מנבאת תוצאות בריאותיות גרועות יותר במגוון רחב של הכנסות", מסביר מחבר המחקר ד"ר גורדון סייר, עוזר פרופסור להתנהגות ארגונית בבית הספר לעסקים אמליון בצרפת,  "לא רק תנודתיות בשכר הייתה קשורה לבריאות גרועה יותר במשרות בעלות שכר נמוך יותר או בקרב פרילנסרים, אלא גם לאנשי מקצוע בעלי שכר גבוה יותר שעובדים בפיננסים, מכירות ושיווק שבהם עמלות ובונוסי ביצועים נפוצים".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה