מדדים ומחקרים

טירוף הזמנות בסילבסטר: באיזו עיר המשלוחים לא הפסיקו?

על פי תן ביס, הזמנת משלוחי הפיצה במקום הראשון,  המבורגר במקום השני וסושי במקום השלישי. ערים שהזמינו בהן הכי הרבה משלוחי תן ביס לסילבסטר הן תל אביב, חיפה, ראשון לציון, פתח תקווה, ירושלים
מערכת ice | 
משלוחים בערב הסילבסטר (צילום vecteezy, פלאש 90/ מרים אלסטר)
אמרתם יוקר המחייה? 25% גידול בהזמנות אוכל בערב הסילבסטר, זאת על רקע המיתון המתקרב, המספרים מגיעים מחברת המשלוחים תן ביס שמפרסמת את נתוני הזמנות הסילבסטר הלילה (בין שבת לראשון) בישראל.
את ערב השנה החדשה בחרו רבים להעביר בבילוי ביתי, את המסיבות הנוצצות בחרו רבים להמיר במנות טעימות עד הבית לכבוד היום החגיגי. על פי חברת המשלוחים "תן ביס", נראה זינוק אדיר של 25% בהזמנות מערב הסילבסטר מהשנה שעברה. בהשוואה לשבוע קודם, באותן השעות, היה אתמול גידול של  21% בהזמנות.

עוד עולה מהנתונים כי במקום הראשון הזמנת משלוחי הפיצה במקום הראשון,  המבורגר במקום השני וסושי במקום השלישי. ערים שהזמינו בהן הכי הרבה משלוחי תן ביס לסילבסטר הן תל אביב, חיפה, ראשון לציון, פתח תקווה, ירושלים.
תומר פפר, מנכ"ל תן ביס: "כפי שעולה מהנתונים, ניתן לראות זינוק של 25% בהזמנות לעומת שנה שעברה. למרות שתקופת סגרי הקורונה מאחורינו, טירוף ההזמנות אתמול מעיד שאנשים עדיין נהנים לחגוג ולארח בבית, ובוחרים להזמין אוכל ממגוון המסעדות שלנו, כי משלוח של אוכל טעים מביא איתו חוויות טובות והרבה הנאה."
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה