מדדים ומחקרים

דירוג תחנות הרדיו: איזה שת"פ מוזיקלי כבש את ישראל?

עדן בן זקן, אנה זק ונונו? אודיה ונועה קירל? כרקוקלי והפשוטע? סטפן לגר ונטע ברזילי? גל אדם ונורוז? שניים משיתופי הפעולה המוזיקליים האלה השתלטו על תחנות הרדיו
יאיר מור | 
השירים והאמנים המובילים ברדיו (צילום pexels, vecteezy)
שיתוף הפעולה של אודיה אזולאי ונועה קירל, "מאמי" הפתיע בשבוע שעבר והצליח לעקוף את שיתוף הפעולה המדובר של עדן בן זקן, אנה זק ונונו, "ראשון בבוקר", לפי נתוני חברת המחקר MediaForest, המספקת שירותי הפצת תכנים מוזיקליים, ניטור, הקלטה ואנליטיקה של שידורים, הפקת דוחות ומצעדי השמעות, תמלול אוטומטי של מדיה משודרת, מחקרי מדיה עבור תעשיות המוסיקה והפרסום בארץ ובעולם. ההפרש? השמעה בודדת – הראשונות זכו ל-174 השמעות בשבוע הזה, והאחרונות זכו ל-173.
במקום השלישי נמצא "עד שתבואי עד אליי" של עדן חסון; ברביעי "רגעים" של שלומי שבת; ובחמישי "כל גיבור נשבר" של רביב כנר.
אחרי אייל גולן, השליט הבלתי מעורער ברשימת האמנים המושמעים ביותר, צועדת עדן בן זקן במקום השני שבוע שני ברצף; במקום השלישי עומר אדם; עדן חסון יורד לרביעי; ושלומי שבת במקום החמישי. שרית חדד מודחת מהחמישייה לראשונה זה חודשים, ונמצאת במקום השישי בהפרש של שתי השמעות מתחת לשבת.
שני השירים הלועזיים המושמעים ביותר ברדיו הישראל, גם השבוע, הם "Made You Look" של מייגן טריינור ו"Unholy" של סם סמית' וקים פטראס; במקום השלישי "אחרייך, גברתי" של גימס וסולקינג; ברביעי "I'm Good" של דייויט גטה וביבי רקסה; ובחמישי "Calm Down" של רמה וסלינה גומז.
הביטלס שוב חוזרים לראש טבלת האמנים המושמעים ביותר ממדינות אחרות; אחריהם סיר אלטון ג'ון; דייויד גטה במקום השלישי; ריהאנה במקום הרביעי; וסם סמית' במקום החמישי.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה