מדדים ומחקרים

דירוג יוטיוב: הקאמבק של עומר אדם – את מי עקף?

הזמר הפופולארי, שכמעט נדחק אל מחוץ לרשימת האמנים המובילים בישראל, חוזר לעלות לאחר זינוק משמעותי בצפיות בשירות הווידאו מבית גוגל
יאיר מור | 
עומר אדם (צילום אינסטגרם/ עומר אדם)
"קרן שמש" של בניה ברבי ממשיך להוביל את טבלת השירים הנצפים בקרב משתמשי שירות הווידאו הגדול בעולם בארץ הקודם גם בשבוע שהסתיים באמצע חנוכה, כך לפי הנתונים שמפרסמת גוגל. עם זאת, מספר הצפיות השבועי שלו ירד משיא של מעל 1.1 מיליון למעט פחות מ-800,000.
"אור" של היוצרים – הלוא הם חגי ויובל חן – מזנקים מהמקום השישי לשני; במקום השלישי דורך עדן חסון עם "עד שתבואי עד אליי", עם מספר צפיות צמוד לזה של היוצרים; "מחרוזת חנוכה" של איציק אשל קופצת מהמקום ה-25 לרביעי, עם זינוק של כמעט 140% במספר הצפיות השבועי; ובמקום החמישי "החיים שלי אחריך" של אודיה אזולאי, שצונח מהמקום השני לתחתית החמישייה – וגם "האמת" שלה יורד, מהמקום הרביעי לשישי.
ברשימת האמנים הפופולאריים ביותר מהפך בתחתית, כאשר עומר אדם עוקף את עדן חסון בזכות זינוק של 18% במספר הצפיות השבועי לכמעט 3 מיליון – כרבע מיליון מעל חסון; השלישייה הראשונה נשארת ללא שינוי – אייל גולן עם כארבעה ורבע מיליון צפיות, אודיה עם שלושה ושליש, ופאר טסי עם כ-3.1 מיליון.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה