מדדים ומחקרים

לידיעת המעסיקים: מבוגר ממוצע חולה 3 פעמים בשנה

סקר חדש בארה"ב מגלה ממצאים מעניינים לגבי ימי מחלה: כמה מהם נהנו בסתר להישאר בבית, מה הם מעדיפים לאכול, מה הכי מעצבן כשאתה חולה, וגם במי הכי קשה לטפל – ילד או בן זוג
מערכת ice | 
קופת חולים (צילום freepik)
להיות חולה זה לא כיף, אבל 3 מכל 4 אמריקאים שנשאלו לאחרונה (74%) נהנו בסתר להיות חולים ולהישאר בבית. סקר שנערך לאחרונה בקרב 2,000 נשאלים מגלה ש-41 אחוז מנצלים יום מחלה כדי לבצע ניקיון קל בבית, בעוד ש-40 אחוז מתנתקים מהאינטרנט ומהמדיה החברתית. כשליש (32%) פשוט נהנים להתפנק.
הסקר, שנערך על ידי OnePoll מטעם Trane Residential, מצא גם שהאדם הממוצע חולה שלוש פעמים בשנה, כאשר 47% חולים ארבע פעמים או יותר. זה מוביל לרוב להחמצה של אירועים כמו מסיבות יום הולדת (37%), אירועי ספורט (33%), חתונות (32%), ראיונות עבודה (31%) ודייטים (30%).

מוצרי יסוד קלאסיים כמו תה חם (27%) ומרק אטריות עוף (26%) היו בראש המאכלים והמשקאות שצרכו המשיבים במהלך ההחלמה. מאכלים מפתיעים נוספים היו פיצה (19%) ופנקייק (17%). חלקם חלקו תרופות פחות נפוצות, כולל "וויסקי או ברנדי בתה", "מי כסף קולואידים" ו"מיץ חמוצים".
עם זאת, חוסר היכולת ליהנות מהמאכלים האהובים עליהם ביותר בזמן מחלה בולט כמטרד הגדול ביותר (35%) - יותר מחיות מחמד שמשמיעות קולות או רוצות להתכרבל (25%) או רעש מהשכנים (21%).
מלבד תרופות ללא מרשם (43%), שמיכה (28%) וגישה נוחה לשליטה בטמפרטורת הבית (26%) הן מהבקשות העיקריות שיש לחולים.
רבים יותר מחשיבים את הילד שלהם כמטופל המאתגר ביותר (29%) ולא את עצמם (14%). למעלה מאחד מכל ארבעה אומרים שבן הזוג הוא האדם המעצבן ביותר בזמן מחלה (27%).
כמעט מחציתם (48%) סובלים מכאב ראש בטיפול בחולה בביתם, מכיוון שהאדם הזה מגזים יתר על המידה כמה רע הוא מרגיש כשהוא חולה. למרות שאחד מכל חמישה בדרך כלל נדבק מהילד שלו (22%), אנשים מודאגים הרבה יותר מלהדבק במשרד (33%) מאשר בבית (12%).
בעוד שמחצית מהסקר (51%) מנקים את ביתם פעם או כמה פעמים בשבוע, רק שליש (33%) עושים זאת כאשר מישהו בבית שלהם חולה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה