מדדים ומחקרים

הפתעה: זו הסופגניה האהובה ביותר על הישראלים?

בסך הכל הוזמנו בפלטפורמת המשלוחים של וולט מעל ל-60 אלף סופגניות במהלך הנר הראשון של חנוכה בלבד, ממגוון של 220 עסקים שמוכרים סופגניות ברחבי הארץ. אלו הסוגים האהובים ביותר
מערכת ice | 
סופגניות עד הבית עם וולט (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל, יחצ WOLT ישראל)
בעיצומו של נר ראשון של חנוכה, Wolt מפרסמת את נתוני הזמנות הסופגניות מהיממה הראשונה של החג.
במקום הראשון עדיין נמצאת הסופגנייה הקלאסית עם ריבת תות ואבקת סוכר. מיד אחריה במקום השני - סופגנייה במילוי שוקולד נוטלה במקום השלישי במירוץ הצמוד, נמצאות מגוון הסופגניות המיוחדות (החל מסנט הונורה ומילוי פיסטוק, ועד סופגנייה מלוחה עם גבינת שמנת וירקות), במקום הרביעי נמצאת סופגנייה ריקה - ללא מילוי, ובמקום החמישי - סופגנייה במילוי ריבת חלב.
אחת ההזמנות הפופולריות ביותר היא כמובן מארז הסופגניות המיוחדות, שמציעות מאפיות כמו רולדין, בבקה בייקרי, בולנז׳רי 96 ואורן משי. ביניהן, מככבות סופגניות מטורפות בציפויים ומילויים מוגזמים כמו סנט הונורה, פיסטוק, במבה אדומה ואפילו סופגניית ארגנטינה, במילוי קרם דולצ׳ה דה לצ׳ה ועיטור עוגיית אלפחורס, שמוכרים בספרינקלס בייקרי לכבוד המנצחת בגביע העולם. בקטגוריית המארזים, הפופולרי ביותר הוא המארז המורחב של 9 סופגניות.
שימו לב לנתון המפתיע הבא: בעוד בתל אביב, שם נשבר השנה שיא חדש של רכישת סופגניות, עדיין מעדיפים את הסופגנייה הקלאסית והמוכרת עם ריבת תות, בירושלים מפתיעים, ומעדיפים את הסופגניות המיוחדות: פיסטוק, קרמו שוקולד, קרם לימון ומרנג וקינדר בואנו מופיעות בראש הרשימה בבירה. גם החיפאים מעדיפים את המיוחד והשונה ושם הסופגניות המובילות הן פיסטוק, אלפחורס ומרשמלו. בבאר שבע, אשקלון ואשדוד מעדיפים לשמור על מסורת החג, וגם שם מובילה הסופגנייה במילוי ריבת תות.
בסך הכל הוזמנו בפלטפורמת המשלוחים של וולט מעל ל-60 אלף סופגניות במהלך הנר הראשון של חנוכה בלבד, ממגוון של 220 עסקים שמוכרים סופגניות ברחבי הארץ. בין המאפיות הבולטות: בבקה בייקרי, בולנז׳רי 96, רולדין, אנטיקוביץ׳, טאטי בייקרי, אורן משי, שואורום בייקהאוס, טאטי, בוטיק סנטרל, מאפיית טלר, מאפיית ג׳ייקובס ומאפיית אנג׳ל הירושלמית.
סך ההזמנות שבוצעו במהלך נר ראשון של חנוכה גדול פי 2.5 מסך ההזמנות בשנה שעברה.
״אנחנו חוגגים את חנוכה בWolt עם מגוון רחב של מאות סופגניות בפריסה ארצית, ככה שבין אם אתם אנשים של ריבה ואבקת סוכר, או דווקא מאלה שאוהבים להתפרע - כולם ימצאו את הסופגניה המושלמת לחג.  אומר דור גביזון, מנהל הריטייל בWolt ישראל. ״הממשק הנוח באפליקציה והמשלוח המיידי מאפשרים שמירה על טריות, ככה שהסופגניות יגיעו אליכם חמות ומתוקות ישר להדלקת הנרות״.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה