מדדים ומחקרים

דירוג תחנות הרדיו: זה האמן שזינק השבוע לצמרת

השיר החדש של עדן חסון רושם מספר השמעות מרשים ביותר ומקפיץ את הזמר ברשימת האמנים המושמעים ביותר בישראל. ואיזה שיר לועזי הצליח להחליף את Unholy?
יאיר מור | 
השירים והאמנים המובילים ברדיו (צילום unsplash)
"עד שתבואי עד אלי", שירו החדש של עדן חסון, מסתמן כלהיט בקנה מידה יוצא דופן, לפחות על פי עורכי המוזיקה בתחנות הרדיו בישראל, כפי שחושפים נתוני חברת המחקר MediaForest, המספקת שירותי הפצת תכנים מוזיקליים, ניטור, הקלטה ואנליטיקה של שידורים, הפקת דוחות ומצעדי השמעות, תמלול אוטומטי של מדיה משודרת, מחקרי מדיה עבור תעשיות המוסיקה והפרסום בארץ ובעולם. השיר זכה למעל 200 השמעות בשבוע המלא הראשון שלו ברדיו – מספר חריג למדי אפילו לשירים פופולאריים של אמנים מהשורה הראשונה – והזניק את חסון מהמקום החמישי לשני ברשימת האמנים המושמעים ביותר – כאשר גם באחרונה הוא רושם נתון מרשים של מעל 400 השמעות. מדובר במספר ששמור בדרך כלל לאייל גולן בלבד.
ברשימת השירים המושמעים ביותר ניצב אליאב זוהר במקום השני עם "שדים בעיניים", עם קפיצה מהמקום השישי בשבוע הקודם; במקום השלישי עדן בן זקן עם כינורות, שירד מהמקום הראשון; במקום הרביעי "רגעים" החדש של שלומי שבת; ובחמישי "הגיל דופק בדלת" של כרקוקלי והפשוטע.
במצעד האמנים, אחרי גולן וחסון, נמצאים שלומי שבת שקופץ מהמקום השמיני לשלישי; עדן בן זקן שיורדת מהשלישי לרביעי; ומשה פרץ, שיורד גם הוא שלב אחד מהמקום הרביעי לחמישי.
מייגן טריינור מעפילה למקום הראשון בשירים הבינלאומיים המושמעים ביותר עם "Made You Look"; בכך היא מדיחה את סם סמית' וקים פטראס עם "Unholy", שהצליחו להחזיק בראש הטבלה מעל חודש; במקום השלישי דורכים די.ג'יי דייויד גטה וביבי רקסה עם "I'm Good", הגרסה החדשה ל-Blue של אייפל 65; במקום הרביעי הארי סטיילס עם "As It Was"; ובחמישי אימג'ן דרגונס עם "Sharks"; נציין כי "Anti-Hero" של טיילור סוויפט, שמדורג שישי, זוכה לאותו מספר השמעות.
דייויד גטה ממשיך להוביל בדירוג האמנים המושמעים ביותר מחו"ל; הביטלס במקום השני; קולדפליי מזנקים מהמקום ה-12 לשלישי; דואה ליפה במקום הרביעי; ודה וויקנד בחמישי.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה