מדדים ומחקרים

האם עדן בן זקן מתעייפת? דירוג תחנות הרדיו

האם הירידה במספר ההשמעות של "כינורות" המשיך בשבוע הרביעי שלו ברדיו – ואיזה שיר לועזי שומר על המקום הראשון זה יותר מחודש? כל הנתונים נחשפים
יאיר מור | 
עדן בן זקן (צילום אינסטגרם/ עדן בן זקן)
ארבעה שבועות ברדיו לא מעייפים את עדן בן זקן – להיפך, השיר החדש שלה, "כינורות", הושמע בשבוע האחרון יותר פעמים מאשר לפני שבועיים (השבוע שבו זכה להכי הרבה השמעות עד כה), ושמר על המקום הראשון בטבלה, כך לפי נתוני חברת המחקר MediaForest, המספקת שירותי הפצת תכנים מוזיקליים, ניטור, הקלטה ואנליטיקה של שידורים, הפקת דוחות ומצעדי השמעות, תמלול אוטומטי של מדיה משודרת, מחקרי מדיה עבור תעשיות המוסיקה והפרסום בארץ ובעולם.
במקום השני עלייה קלה לאליעד נחום עם "באה לי בחלום"; "מסלוניקי עד ליפו" של משה פרץ מדלג מהמקום השביעי כל הדרך לשלישי; עדן חסון בא עד למקום הרביעי בשבוע הראשון של "עד שתבואי עד אלי" ברדיו; ו"חייאתי" של שי המבר קופץ מהמקום ה-12 לחמישי.
אייל גולן שומר על המקום הראשון והקבוע ברשימת האמנים המושמעים בישראל, עם כמעט 500 השמעות שבועיות; עומר אדם בקאמבק מהמקום השישי היישר לשני; עדן בן זקן יורדת מהמקום השני לשלישי; משה פרץ שומר על המקום הרביעי; ועדן חסון עולה מהמקום השמיני לחמישי.
סם סמית' וקים פטראס ממשיכים לשמור על המקום הראשון ברשימת השירים הלועזיים המושמעים ביותר בתחנות הרדיו בישראל; למקום השני מתפרצת מייגן טריינור עם "Made You Look"; הקאבר של דייויד גטה וביבי רקסה ל-Blue עולה מהמקום החמישי לשלישי; הארי סטיילס שוב חוזר לחמישייה עם "As It Was" לאחר שבשבוע שעבר היה במקום השביעי  בלבד; ובמקום החמישי מתברג שיר הנושא של הסרט "פלאשדאנס" בביצועה של איירין קארה המנוחה, שמתה לפני כשבוע וחצי.
דייויד גטה עולה לראשונה למקום הראשון ברשימת האמנים הבינלאומיים המושמעים בישראל; ריהאנה עולה למקום השני; סם סמית' עולה מעט למקום השלישי; הביטלס יורדים מהמקום הראשון לרביעי; ודואה ליפה חוזרת לחמישייה פעם נוספת.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה