מדדים ומחקרים

זוהר ארגוב שובר שיאים | דירוג תחנות הרדיו

יום השנה ה-35 למותו של הזמר והיוצר הוכיח שכיום הוא נמצא במיינסטרים של המוזיקה הישראלית, עם שיא של כל הזמנים בהשמעת שיריו ברדיו

יאיר מור |  3
זוהר ארגוב (צילום ארכיון "במחנה" / דובר צה"ל)
35 שנה אחרי מותו, בשבוע החולף התברג זוהר ארגוב לחמישיית האמנים המושמעים ביותר בתחנות הרדיו בישראל, לפי נתוני המעקב של חברת המחקר MediaForest, המספקת שירותי הפצת תכנים מוזיקליים, ניטור, הקלטה ואנליטיקה של שידורים, הפקת דוחות ומצעדי השמעות, תמלול אוטומטי של מדיה משודרת, מחקרי מדיה עבור תעשיות המוסיקה והפרסום בארץ ובעולם. זהו הדירוג הגבוה ביותר אליו הגיע ארגוב בשנים בהן פועלת מדיה-פורסט.
ארגוב זכה ל-318 השמעות ב-22 תחנות – ממוצע של כ-14.5 השמעות בכל תחנה, או 5 השמעות לכל אחד מ-64 השירים שלו שהושמעו במהלך השבוע; לפניו נמצאים, בסדר עולה, עומר אדם; שרית חדד; עדן בן זקן; ואייל גולן שמוביל, כרגיל.
השיר המושמע ביותר, עם קרוב ל-200 השמעות, היה "בפרק הבא" של בר צברי, לאחר שבשבוע שעבר היה במקום השני; במקום השני "כינורות" החדש של עדן בן זקן; "עלא באלי" של ואלרי חמאתי, שגם הוא חדש, במקום השלישי; "יהיה מי שיאהב אותך ככה" של יובל דיין יורד מהמקום הראשון לשלישי; ו"Changes" של תמיר גרינברג יורד מהמקום השלישי לחמישי.
השיר הלועזי המושמע ביותר, זה השבוע השני ברצף, הוא "Unholy" של סם סמית' וקים פטראס; במקום השני "I'm Good" של דייויד גטה ובבה רקסה; "Lift Me Up" של ריהאנה במקום השלישי; טיילור סוויפט ו"Anti-Hero" במקום הרביעי; ו"Hold Me Closer" של סיר אלטון ג'ון ובריטני ספירס במקום החמישי.
דייויד גטה הוא האמן הלועזי המושמע ביותר בהפרש ניכר; אחריו אלטון ג'ון; הביטלס במקום השלישי; דואה ליפה ברביעי; ובמקום החמישי סם סמית'.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    מלך
    דנה 11/2022/17
    הגב לתגובה זו
    3 0
    אין על זוהר ??
    סגור
  • אמת
    זוהר 11/2022/17
    הגב לתגובה זו
    2 0
    אמת,אין כמו זוהר,לא כמו האמנים
    סגור
  • 1.
    זוהר מלך לעולם !
    שאול 11/2022/16
    הגב לתגובה זו
    2 0
    יישאר גם אחרי שישכחו את כל מי שברשימה איתו
    סגור