מדדים ומחקרים

הישראלי שניצח את טיילור סוויפט | דירוג ספוטיפיי

אחרי שהשתלטה על הפלייליסט של אפליקציית המוזיקה השוודית, טיילור סוויפט נדחקת מטה על ידי אמן ישראלי. ואיזה נתון יוצא דופן נרשם במצעד השירים הפופולאריים ביותר?
יאיר מור |  1
טיילור סוויפט (צילום אינסטגרם/ טיילור סוויפט)
איתי זבולון, הלוא הוא טונה, הוא הזמר המואזן ביותר באתר ואפליקציות ספוטיפיי בישראל – מצד אחד, נתון לא מאוד מפתיע לאור העובדה שהוא מחזיק בתואר הזה כבר חודשים, אך מצד שני, גם הישג חדש לאור העובדה שבשבוע שעבר התברגה טיילור סוויפט לרשימה ודחקה את כולם כלפי מטה; סוויפט ירדה בשבוע החולף מקום אחד לשני; במקום השלישי דרך עדן חסון; ובתחתית החמישייה הראשונה חילופין בין אייל גולן, שעלה למקום הרביעי, לבין עומר אדם, שירד לחמישי.
בטבלת האלבומים המואזנים ביותר נאחז "Midnights" של סוויפט בצמרת, ובשבוע שבו אף אחד משבעת המקומות הראשונים לא השתנה: "קרן שמש" של בניה ברבי בשני; "מזרח פרוע" של טונה בשלישי; "אלבום 2" של עדן חסון ברביעי; "ממותה" של פול טראנק בחמישי, ומעט מתחת לחמישייה דורכים במקומותיהם "טונהפארק" של טונה ו"Harry's House" של הארי סטיילס.
גם ברשימת השירים המואזנים ביותר, הצמרת נשארת ללא שינוי: בניה ברבי עם "קרן שמש" במקום הראשון; טונה ויסמין מועלם עם "סהרה (Live)" במקום השני; ו"פנתרה" של נועה קירל במקום השלישי; במקומות 4 ו-5 מתחלפים "האמת" של אודיה אזולאי שעולה מקום אחד עם "Unholy" של סם סמית' וקים פטראס שיורדים מקום אחד.
ראוי לציין כי כל השירים בחמישייה הראשונה זכו למעל 200,000 האזנות בשבוע שהסתיים ביום חמישי – נתון כמעט חסר תקדים באפליקציית התוכן הקולי הגדולה בעולם. לא ברור מה גרם לנתונים כאלו דווקא בשבוע הזה.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    בקרוב ינצח גם את קניה ווסט (ל"ת)
    OFER 11/2022/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור