מדדים ומחקרים

קבוצת הראל נבחרה כאחד ממקומות העבודה הטובים בעולם

חברת הביטוח ופיננסים, נבחרה כאחד ממקומות העבודה הטובים ביותר בעולם בדירוג השנתי של מגזין Forbes
מערכת ice |  1
הראל ביטוח (צילום Magma Images)
קבוצת הראל ביטוח ופיננסים נבחרה כאחד ממקומות העבודה הטובים ביותר בעולם בדירוג השנתי של מגזין Forbes. לצד הראל, שהינה קבוצת הביטוח הישראלית היחידה בדירוג ומעסיקה כ-5,000 עובדים, דורגו גם צ'ק פוינט, אלביט, סופר פארם, בנק הפועלים וטבע. הדירוג השנתי של Forbes כולל 800 חברות שקיבלו את הציונים הגבוהים ביותר, כאשר במקום הראשון דורגה סמסונג, אחריה מיקרוסופט, IBM, אלפבית ואפל. כאמור, רק שש חברות ישראליות מופיעות השנה לראשונה בדירוג.
הדירוג השנתי מתבסס על חוות דעת של כ-150 אלף מועסקים מ-57 מדינות ברחבי העולם. דירוג החברות נעשה בשיתוף חברת מחקרי הנתונים Statista וכולל מספר פרמטרים, ביניהם יצירת אימפקט חיובי, איזון בית-עבודה, אפשרויות קידום ואחריות חברתית. המשתתפים התבקשו לדרג את נכונותם להמליץ ​​על מעסיקיהם לחבריהם ולבני משפחתם ולהעריך מעסיקים אחרים בתעשיות שלהם שבלטו לחיוב או לשלילה.
הראל, שהינה חברת הביטוח המובילה בישראל, מתאפיינת בסביבת עבודה עוטפת, יציבה ומשפחתית, ודוגלת ​בהתפתחות אישית ומקצועית, במתן אפשרויות קידום מגוונות, במערכי הדרכה והכשרה מקיפים, ובמדיניות פרט ורווחה עשירה. הנהלת הראל בירכה על ההישג וביקשה להודות לכל אחת ואחד מהעובדות והעובדים: "תודה לכל אחת ואחד מכם על התרומה ליצירת קבוצה מצלחת ששמה דגש על אנושיות והוגנות ומהווה בית למקצוענות וחדשנות. יחד נמשיך בתנופת התחדשות, העצמה מקצועית ואישית ויצירת סביבת עבודה בריאה, מאוזנת ומצמיחה".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    כלקוח של הראל אני חווה חוויות גרועות ביותר מהחברה
    עזי 10/2022/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שרות הלקוחות בתחום קופות הפיצוייים נוראי, לא מאפשרים לדבר עם אחראים או אנשי המחלקות המקצועיות. מטרטרים ומבקשים מסמכים נוספים, רק כדי שהכסף לא יימשך.
    סגור