מדדים ומחקרים

ה"צפוניות" מאיימות להשתלט על יוטיוב | דירוג יוטיוב

שתי צעירות מקריית שמונה הוציאו שיר משותף והצליחו לזנק בשיעור חד אל תוך צמרת השירים הפופולאריים בישראל – אבל הן עדיין לא קרובות לנועה קירל

יאיר מור | 
יוטיוב (צילום unsplash ,pixabay)
קריית שמונה על המפה ביוטיוב: "להיות שלך", הדואט החדש של פליטת "אקס פקטור ישראל" עדן בן זקן ובת טיפוחיה, מאיה דדון, המריא בשבוע השני שלו ביוטיוב מהמקום ה-99 כל הדרך למקום החמישי, עם עלייה של כמעט פי חמישה במספר הצפיות השבועי בשירות הזרמת הווידאו הגדול בעולם. מי שנדחקו החוצה הם נונו ושגיא קריב עם השיר "Cute Boy", שצנח שלושה מקומות למקום השמיני.
עם זאת, שתי הצעירות מהצפון עדיין נמצאות מאחורי ארבעה שירים שדורכים בעקשנות במקומותיהם בצמרת. במקום הראשון, בהפרש עצום, "פנתרה" של נועה קירל על סף מיליון הצפיות השבועיות; בשני הביצוע החי של טונה ויסמין מועלם ל"סהרה"; בשלישי בניה ברבי עם "קרן שמש"; וברביעי הביצוע החי של אודיה ואושר כהן ל"אוהבת אותך בטעות".
בדירוג האמנים הנצפים בקרב משתמשי יוטיוב בישראל לא היה בשבוע שהסתיים לפני כמעט שבוע שינוי בחמישייה הראשונה (ולמעשה, בשביעייה הראשונה). אייל גולן מוביל, כרגיל, עם מספר צפיות כמעט כפול מזה של עומר אדם, שנמצא במקום השני; במקום השלישי אושר כהן; במקום הרביעי עדן חסון; ונועה קירל במקום החמישי.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה