מדדים ומחקרים

וולט בצרות, הוט מסתבכת, דרמת ענק בטבע והריבית קופצת

חברת המשלוחים ערערה על התביעה שהוגשה נגדה, האם הוט מנפחת חשבוניות? קאר שולץ יסיים את תפקידו כמנכ"ל ענקית התרופות והפד מזניק את הריבית בארה"ב ב-0.75%
מערכת ice | 
כלכלה ישראלית (צילום shutterstock)
הפד מקפיץ את הריבית ב-0.75% לשיא של 3.25%: ג'רום פאוול שומר על הקו של אמינות עם העלאת ריבית של 0.75%; הריבית בארה"ב עולה כעת 3.25%; ניתוחים ראשונים על הודעת הפד מעלים כי הורדת ריבית תיתכן רק ב-2024. לידיעה המלאה לחצו כאן.
דרמה בטבע: המנכ"ל קאר שולץ יפרוש מתפקידו: שולץ אמור לסיים את תפקידו כמנכ"ל טבע בנובמבר 2023 ובפגישה עם עיתונאים אמר שהסבירות גבוהה שיבקש שלא להאריך את החוזה שלו; שולץ הצליח לצמצם את החוב הענק של טבע ולייעל את מערכי הייצור אולם לא העריך נכון את עוצמת משבר האופיואידים. לידיעה המלאה לחצו כאן.

וולט תינצל מתביעת הענק? זה הערעור שהגישה לבית הדין: מטעם וולט הוגש ערעור לבית הדין לענייני עבודה, ובו טענות נגד אופן השיפוט שנוהג בו בית הדין בתביעה שהוגשה לפני כחודש. בוולט אף טוענים כי לא קיים בסיס לתביעה ייצוגית אלא במקרה יחיד. לידיעה המלאה לחצו כאן.
מכה לשיכון ובינוי: הודחה ממכרז תחנת הכוח הגדולה בישראל: רשות החשמל החליטה לאמץ את החלטת ועדת הריכוזיות והודיעה לשיכון ובינוי כי אם תיגש למכרז לרכישת תחנת הכוח אשכול ובמידה ותזכה במכרז, לא תוכל לממש את זכייתה בשל מגבלות חוק התחרות. לידיעה המלאה לחצו כאן.
ביקושים של 640 מיליון שקל בהנפקת האג״ח של כלל: החברה לקחה 500 מיליון שקל מהביקושים האלה בתשואה של 4.8%, שאינה שונה מהתשואות על הסדרה שנסחרות בבורסה; חלק מהכסף ישמש כהון רובד 2 של החברה; את ההנפקה הובילה דיסקונט קפיטל. לידיעה המלאה לחצו כאן.
מנכ"ל החודש: דניאל ספיר מחזיר את סלקום לקדמת הבמה: ספיר מצליח לנווט את ספינת הענק של סלקום בתנאים לא פשוטים של שוק עם מאפיינים קניבליים ובעל בית שרוצה למכור אותה; דניאל ספיר הוא מנכ"ל חודש אוגוסט של ice. לידיעה המלאה לחצו כאן.
כמעט אסון בהשקת חנות נייקי: החנות נסגרה מיידית: החנות המפוארת של המותג שאמורה להיות הגדולה בישראל, נאלצה לעצור את החגיגות באמצע ההשקה בשל עומס: "הגיעו כ-8,000 מבקרים. לאחר כשעה החלטנו לעצור את הכניסה ולסגור את החנות, מתוך דאגה לשלום לקוחותינו". לידיעה המלאה לחצו כאן.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה