מדדים ומחקרים

השי לחג שקיבלתם נמוך? זה המקום שפינק את העובדים

בתחום הגז והאלקטרוניקה, קיבלו את תווי החג הגבוהים ביותר והממוצע עומד על 977 שקל, אצל עורכי הדין תווי החג נעו סביב 691 שקל בממוצע ובמגזר הציבורי התווים עמדו בממוצע על סכום של 677 שקל. הממוצע: 568 שקל. ומי קיבלו מתנה מעליבה ביותר?
מערכת ice |  1
תווי קניה (צילום freepik)
גם אתכם הבוס פינק לקראת החגים? על פי מעיין פרתי, כתבת הצרכנות של חדשות 12, ממוצע המתנות לחג של המעסיקים עומד על 568 שקל בסך הכל, כאשר יש גם מקומות עבודות שמעניקות מתנות יקרות ערך ולא תווים.
על פי נתוני BUYME, בתחום הגז והאלקטרוניקה, קיבלו את תווי החג הגבוהים ביותר והממוצע עומד על 977 שקל בסך הכל, אצל עורכי הדין תווי החג נעו סביב 691 שקל בממוצע ואצל עובדי המגזר הציבורי התווים עמדו בממוצע על סכום של 677 שקל.

במגזר הפיננסי, תווי החג לעובדים הסתכמו ב-647 שקל בממוצע ובתחום איכות הסביבה נהנו העובדים מתווים שמוערכים בממוצע בסכום של 638 שקל בסך הכל. בבתי החולים וקופות החולים, המתנה הנמוכה ביותר עם 198 שקל בממוצע.
בעולם ההייטק חווים העובדים ירידה של ממש בגובה התווים, עם תווים בשווי 516 שקלים לעומת 556 שקל בשנה שעברה, ירידה של 8% בסך הכל. המשברים כאמור עשו את שלהם והעובדים מרגישים זאת בתווים.
עובדי מערכת הבריאות קיבלו כאמור מתנה נמוכה ביותר ופרתי אמרה: "לצערי שם הם נמצאים, נמוך מאוד מאוד ולא לקחנו את כל הקשת, אלא הגבוהים ביותר והנמוכים ביותר. אם אתם מקבלים פחות מהממוצע, אולי כדאי לכם לגשת אל המנהלים שלכם"
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    במסוף המטענים נתב"ג העובדים קיבלו 1,100 שקל בתווים (ל"ת)
    אסף 09/2022/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור