מדדים ומחקרים

שליש מהאנשים מצלמים יותר את חיות המחמד שלהם מאשר הילדים שלהם

לשליש מהורי חיות המחמד יש יותר תמונות של חבריהם הפרוותיים בטלפונים שלהם מאשר של הילדים שלהם! כך עולה מסקר חדש שמצא שהבעלים הממוצע מצלם יותר מ-400 תמונות של חיות המחמד שלו מדי שנה

מערכת ice | 
הקולר המדבר. מה החתול רוצה? (צילום צילום מסך יוטיוב)
הסקר שנערך בקרב 2,000 בעלי כלבים וחתולים מגלה שרק 27 אחוז מהנשאלים אומרים שיש להם יותר תמונות של הילדים שלהם מאשר חיית המחמד שלהם. המספר הזה יורד ל-16 אחוז בלבד כשמדובר בתמונות של בן הזוג שלהם.
 
בעלי חיות מחמד מסכימים שהם כל כך קרובים לחיית המחמד שלהם שהם לוקחים את התגובה שלהם בחשבון בעת ​​ביצוע שינויים בחיים שלהם - כולל החלטות לגבי מעבר דירה (27%), רכישת רהיטים (33%), או החלטה אם כדאי להם לקנות בית עם חצר (32%). כמעט מחצית מהנשאלים (45%) מוסיפים שחיית המחמד שלהם ישנה איתם במיטה.
"אנחנו יודעים כמה אנשים אוהבים את חיות המחמד שלהם", אומרת לורן ביגר, מנהלת מותג בכירה של Maytag והורה גאה לחיות מחמד, בהצהרה. "אנחנו עורכים להם מסיבות, מביאים אותם לחופשות ומתייחסים אליהם כחלק מהמשפחה. למרות שאנחנו אוהבים שהם לצידנו, אנחנו נשארים לעתים קרובות מכוסים בשיער ומבזבזים זמן ואנרגיה בניקויו".
רוב בעלי חיות המחמד מסכימים שלמרות שהם אוהבים להחזיק את חיית המחמד שלהם בסביבה, השיער הנשיר שלהם הופך לבעיה (59%). 57 אחוז מבעלי חיות המחמד מקדישים יותר זמן ואנרגיה בניקוי שיער חיות מחמד ממה שהם רוצים, בממוצע כארבע שעות בשבוע.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה