מדדים ומחקרים

מי הדיח את עומר אדם? | דירוג יוטיוב

אחד הזמרים האהובים בישראל הודח באופן חריג ממקומו הרגיל בדירוג האמנים הפופולאריים ביוטיוב. מי הזמר שהצליח לעקוף אותו, ואיזה שיר זינק פי שישה במספר הצפיות השבועי?
יאיר מור | 
עומר אדם אופטיקנה (צילום יחצ)
דרמה בצמרת האמנים הפופולאריים בישראל לפי נתוני שירות הווידאו הגדול בעולם, יוטיוב: עומר אדם הודח מהמקום השני, בו הוא נמצא כמעט מדי שבוע מאז התחלנו לעקוב אחר הנתונים באביב 2021, על ידי עדן חסון, שרשם זינוק בשיעור של כ-14% במספר ההאזנות השבועי. עם זאת, אייל גולן עדיין מוביל בהפרש עצום עם כמעט חמישה מיליון צפיות, לעומת פחות משלושה מיליון לחסון ומעט יותר משניים וחצי מיליון לאדם.
במקום הרביעי נשאר אושר כהן, שנראה כי לאחר תשעה באב הקהל שלו, כמו גם של חסון ואמנים נוספים שניגע בהם, חזר להאזין למוזיקה, והזניק אותו בכמעט 11% להפרש של בקושי 100,000 צפיות שבועיות פחות מאדם; ובמקום החמישי עדן בן זקן, שרשמה ירידה קלה אך שמרה על מקומה.
"Cute Boy", שיר הגאווה של נונו ושגיא קריב, רשם זינוק היסטרי ומוזר של כמעט פי שבעה האזנות בשבוע החולף וחזר למקום הראשון, תוך שהוא עוקף בענק את "מי זאת של אנה זק, שירד ב-7% אך שמר על מקומו; במקום השלישי דורך "אַלְבּי אֶלוּ" של פַרֳאח שְרֵים הלבנונית; מאיה דדון צנחה ב-10% במספר הצפיות בקליפ "יאללה ביי" ובארבעה מקומות בדירוג; בעוד אודיה זינקה בשיעור דומה ונכנסה עם "אינטלקטוערס" למקום החמישי.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה