מדדים ומחקרים

שבר את שיא הגינס בדרך ההזויה ביותר שראינו

סטיב קילר הבריטי שבר את אחד השיאים ההזויים ביותר שראיתם: הוא הרים משקולות במשקל של 285 קילו למשך שמונה שניות שלמות עם, שימו לב לזה - האמה בלבד. אז איך זה קרה?
מערכת ice | 
משקולת (צילום מרים אלסטר / פלאש90)
בספר השיאים של גינס נמצאים אלפי שיאים הזויים במיוחד שקשה להבין איך אנשים חשבו עליהם, אבל השיא ששבר סטיב קילר הוא בהחלט מהמוזרים ביותר שתפגשו בחייכם, כשהרים משקלות של 285 קילו רק עם האמה.
הבריטי בן ה-48 שבר את שיא העולם הקודם שעמד על עשור, כשהחזיק את המשקולות עם האמה במשך שמונה שניות שלמות. "זה שיא כל כך אקראי, אבל הוא שלי. זה פשוט משהו שחשבתי שיהיה לי קצת כיף איתו ואין מה לקחת את זה יותר מדי ברצינות", אמר קילר ל-South West News Service. "שמחתי לגלות שזכיתי".
קילר הרים שישה דיסקים במשקל ברזל בו זמנית: אחד קטן יחסית לאחרים ששוקל 22 קילו, אחד במשקל של 44 קילו, שלושה במשקלים של קצת יותר מ-55 קילו כל אחד ואחד במשקל של 57 קילו. קילר, שלמד אומנויות לחימה, החל להתאמן במשקולות לפני כארבע שנים. במהלך תקופת הקורונה, הוא הרים משקולות עם האמה בחדר הכושר הביתי של חברו כשהבין שהוא קרוב לשבור את השיא האקראי. 
 
"עשינו קצת עבודה בחדר הכושר, ואחרי שהתעסקתי עם כמה מהמשקולות, העברתי משקל די כבד באצבע אחת", אמר קילר. "הצבנו לעצמנו אתגרים כדי לראות כמה כבד המשקל אליו אנחנו יכולים להגיע, ותהיתי מה היה שיא העולם. זה לא היה הרבה יותר ממה שהרמתי". השיא הקודם הוחזק על ידי בניק ישראליאן הארמני שהרים 268 קילו, רק 110 קילו יותר ממה שקלר הניף בזמן שעבד עם חברו בחד הכושר שלו.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה