מדדים ומחקרים

דירוג עשירי העולם: יורשת לוריאל צוללת, מי עקף אותה?

אילון מאסק שובר שיאים ואילו האישה העשירה בעולם צנחה למקום ה-15 ומי שעקף אותה הוא לא אחר ממארק צוקרברג מייסד ומנכ"ל מטא | דירוג עשירי העולם על פי נתוני המגזין הכלכלי הבינלאומי "פורבס"
מערכת ice | 
פרנסואה בטנקור מאיירס (צילום צילום מסך מערוץ היוטיוב Fondation Bettencourt Schueller)
דירוג עשירי העולם על פי נתוני המגזין הכלכלי הבינלאומי "פורבס": האיש העשיר ביותר בעולם ובהיסטוריה, אילון מאסק, הבעלים של SpaceX וטסלה זינק בהון שלו והגיע למימדים שההיסטוריה לא זוכרת, כעת שווי נכסיו מוערך ב-270.9 מיליארד דולר, אחרי שבוע שבו צבר 33.9 מיליארד דולר נוספים.
במקום השני, מייסד אמזון ומנכ"ל בלו אוריג'ין, ג'ף בזוס שרשם במהלך השבוע האחרון צמיחה של 6.4 מיליארד דולר וכעת הוא מוערך ב-189.4 מיליארד דולר, פער של 81.5 מיליארד דולר מהאיש העשיר בעולם. 

ברנאר ארנו, מייסד ומנכ"ל תאגיד LVMH המאגד את מותגי הלייף סטייל והיוקרה לואי ויטון ומואט המסי, רשם ירידה של 1.2 מיליארד דולר בשווי נכסיו בשבוע האחרון וכעת הוא מוערך ב-166.3 מיליארד דולר.  במקום הרביעי, ביל גייטס מייסד מיקרוסופט שעלה ב-2.3 מיליארד דולר עם הון מוערך ב-134.9 מיליארד דולר. והאורקל מאומהה, וורן באפט, העומד בראש בית ההשקעות "ברקשייר הת'אווי", עם הון מוערך ב-127.3 מיליארד דולר רשם השבוע עלייה של 2.5 מיליארד דולר. 
האישה הכי עשירה בעולם, פרנסואה בטנקור מאיירז צללה למקום ה-15. היורשת של מותג הביוטי הבינלאומי "לוריאל" הפסידה שווי נכסים של 2.2 מיליארד דולר וירדה שני מקומות בדירוג. השניים שהחליפו אותה הם: מנכ"ל בלומברג, מייקל בולמברג עם הון בשווי של 82 מיליארד דולר ומנכ"ל ומייסד מטא, מארק צוקרברג. הישראלי העשיר בעולם הוא אייל עופר עם הון המוערך ב-16.2 מיליארד דולר, רשם עלייה של כ-600 מיליון דולר בשבוע האחרון. 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה