מדדים ומחקרים

דירוג יוטיוב: הזמר שעקף את אנה זק ועומר אדם

צמד זמרים פחות מוכרים הצליחו לזנק השבוע במפתיע ולעקוף את הלהיטים של עומר אדם ואנה זק – ומי הזמר שממצב את עצמו כשלישי הכי מצליח בישראל?
יאיר מור |  5
אנה זק (צילום אורבניקה)
ברכות לבנאל בן ציון בן ה-27, שלמרות ששמו פחות מוכר מאלה של אנה זק, עומר אדם ועדן חסון, הצליח לעקוף אותם בשבוע האחרון במספר ההאזנות לדואט החדש שלו עם שירז אברהם, "חסרה לי ברמות", שיצא לפני כחודש, בשבוע שעבר היה במקום השישי, והשבוע, מסיבה לא ברורה, זינק לא פחות מחמישה שלבים בטבלה ויותר מ-40% במספר ההאזנות, כשהוא עוקף בדרך את כל הלהיטים של הזמן האחרון.
כל ארבעת השירים שהובילו את החמישייה בשבוע הקודם נשארו באותו סדר, וירדו כל אחד שלב אחד: "לך לישון" של אנה זק ירד מהמקום הראשון לשני, "לבד על המיטה" של עומר אדם ירד מהשני לשלישי, "דובשנייה" של שחר סאול יחד עם אגם בוחבוט ונורוז ירד מהשלישי לרביעי ומאיה דדון עם "חוץ ממך" ירדה מהמקום הרביעי לחמישי.
ברשימת האמנים המואזנים ביותר על ידי משתמשי יוטיוב בישראל לא היו שינויים בדירוג, אך מעניין לבחון את המגמות: אייל גולן ועומר אדם עדיין נמצאים במקומות 1 ו-2, בהתאמה, כאשר ההפרש ביניהם הצטמצם קלות בשבוע החולף; עדן חסון מתייצב במקום השלישי בהפרש של חצי מיליון צפיות מעל עדן בן זקן, שנמצאת במקום הרביעי; ובמקום החמישי אושר כהן, שלמרות ירידה של יותר מ-7% במספר ההאזנות השבועי – השינוי הדרמטי ביותר בחמישייה השבוע – עדיין נמצא במרחק בטוח מעל איתי לוי שעלה למקום השישי ועקף פעם נוספת את סטטיק ובן-אל.

תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    עולם השירה בישראל בדיחה
    נתן 03/2022/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    קצת גוף וקשרים היא נהפכה לזמרת הכי טובה בישראל חחח איך זה הגיוני הקול לא של זמר אני לא יודע במה היא משתמשת זה עצוב שזה העולם שלנו עומר אדם קורע את התחת להיות הכי טוב במדינה והוא באמת שר כמו שצריך מדינה חרא
    סגור
  • 3.
    הצליח לקנות יותר צפיות מכולם (ל"ת)
    איציק 03/2022/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    תמונה אחת בביקיני קטנטן והיא שוברת אותו
    תלכו לישון 03/2022/07
    הגב לתגובה זו
    2 0
    באמת חשבתם שמישהו מאזין לה? חוץ מילדות בנות 12?
    סגור
  • אל תתרגש...
    רם 03/2022/07
    הגב לתגובה זו
    1 0
    הסוכנים קונים צפיות לה ולכל זמרי הפופ בארץ ובעולם כולל באינסטגרם. יש אומנים אמיתיים ביוטיוב כולל ישראלים שהם תענוג ואף עוקפים את אייל גולן במספר המנויים(ע"ע כפיר אוחיון) וזה בלי כל הקניית צפיות.
    סגור
  • 1.
    ישראל 2022. אנה זק. זמרת.... זה אומר הכל לא? (ל"ת)
    ניר 03/2022/06
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור