מדדים ומחקרים

הקריפטו היומי: שני מטבעות התפוצצו היום

שוק המטבעות הקריפטוגרפיים עלה היום קלות, כשרוב המטבעות רושמים שינויים קלים בלבד – אך שניים מהם הפתיעו בזינוקים משמעותיים
מערכת ice |  2
עליות בקריפטו (צילום pngwing)
המטבעות הדיגיטליים הציגו ביממה האחרונה ברובם מגמת עלייה קלה, בהמשך להתאוששות הזהירה ורבת המהמורות מהמפלה בשוק לפני כשלושה שבועות – אך שני מטבעות הצליחו לפרוץ קדימה באופן משמעותי עם זינוקים חדים.
ביטקוין, המטבע הוותיק והחשוב ביותר, רשם עלייה קלה בשיעור של חצי אחוז למחיר של 42,485 דולר למטבע ושווי שוק של 806 מיליארד דולר – רק שני אחוזים ושליש מעל שוויו באותה שעה לפני שבוע.
את'ריום, המטבע שבו תלויים אלפי אחרים ושוק ה-NFT ברובו המוחלט, עלה בשיעור יומי גבוה יותר, 0.82%, אך לעומת השבוה שעבר הוא נמצא בנתונים נמוכים בכשני אחוזים ורבע – 2,934 דולר למטבע ושווי שוק של 351 מיליארד דולר.
ביננס קוין גם הוא רשם עלייה יומית, בשיעור של אחוז אחד בדיוק, אך ירידה בטווח השבועי, בשיעור של 2.7%, למחיר של 404 דולר למטבע ושווי שוק כולל של כ-66.8 מיליארד דולר.

ריפל חזר היום לעלות באופן יוצא דופן לעומת שאר השוק, כשהוא רושם זינוק בשיעור של כמעט 8% למחיר של 83 סנט למטבע ושווי שוק של 40 מיליארד דולר.
קרדאנו, שהיה כזכור במשך חצי השנה האחרונה מתחרה על המקום השלישי בשוק מול ביננס קוין, ירד היום ב-0.6% ובשבוע האחרון בכמעט 5%, למחיר של 1.06 דולר למטבע ושווי שוק של פחות מ-36 מיליארד דולר, כשהוא מאפשר לריפל לפתוח עליו פער.
גם דוג'קוין הצליח להרשים בעלייה יומית חריגה, בשיעור של 7.17%, למחיר של 15 סנט למטבע ושווי שוק של 20 מיליארד ורבע דולר. הזינוק הזה העלה אותו מעל לאוולאנש במקום ה-11 בטבלת המטבעות הגדולים (ו-9 אם מוציאים מהחישוב את המטבעות צמודי הדולר, Tether שבמקום השלישי ו-USD Coin שבמקום החמישי.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    ריפל זה שם של חברה פרטית. Xrp זה שם המטבע
    שי 02/2022/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    נכון שריפל מחזיקה בהרבה xrp אך שמו של המטבע זה xrp ולא ריפל
    סגור
  • 1.
    מה הסיכוי שזה לא בוט שכתב את זה? (ל"ת)
    אבי 02/2022/13
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור