מדדים ומחקרים

הקריפטו היומי: חוסר הוודאות ממשיך, מי המטבע שהפתיע?

הזגזוג של המטבעות הדיגיטליים ממשיך גם היום, עם עליות לחלק מהמטבעות וירידות לאחרים. מי המטבע שהצליח לחמוק עד עכשיו מהמגמה אך היום רשם לראשונה ירידה?
מערכת ice | 
מטבעות קריפטוגרפיים (צילום pexels, unsplash)
שוק הקריפטו חזר היום להסס ולזגזג, לאחר יום מוצלח יחסית אתמול, כאשר חלק מהמטבעות רשמו עליות קלות ואחרים ירדו קלות – אך אף אחד לא רשם שינוי משמעותי מאוד.
המטבע המרכזי בשוק, ביטקוין, רשם עלייה בשיעור של 1.28% למחיר של 44,843 דולר למטבע ושווי שוק של 847 מיליארד דולר – שיא נוסף שלו מאז הקריסה שאירעה לפני כשלושה שבועות לאחר שרוסיה הודיעה על כוונתה לאסור פעילות קריפטו בשטחה, אך עדיין רחוק מערכו לפני אותה קריסה. עם זאת, לעומת יום חמישי שעבר מדובר בזינוק של 22.65%.
את'ריום, המטבע השני והחשוב לא פחות, רשם עלייה יומית בשיעור של 1.76% - הגבוהה ביותר בין המטבעות המרכזיים – ועלייה שבועית בשיעור דרמטי כמעט באותה מידה של 25%, למחיר של 3,245 דולר למטבע ושווי שוק של 387 מיליארד דולר.
ביננס קוין עלה בשיעור קל מאוד של 0.17% היום, ובשיעור של 17.4% בשבוע האחרון, למחיר של 427 דולר למטבע ושווי שוק של מעט מעל 70 מיליארד דולר.
ריפל, שעקף בימים האחרונים את קרדאנו לראשונה זה כחצי שנה ורשם בשבוע האחרון עלייה יוצאת דופן בשווי מצטבר של עשרות אחוזים, ירד היום ב-1.1% ל-88 סנט למטבע ושווי שוק של 42 מיליארד דולר. עם זאת, בטווח השבועי הוא עדיין שומר על שיעור הזינוק הגדול ביותר בטבלה – 48.26%.
קרדאנו, שכאמור איבד את מקומו בחמישייה המובילה (לא כולל מטבעות צמודים לדולר), ירד קלות, בשיעור של 0.4%, למחיר של 1.20 דולר למטבע ושווי שוק של 40.5 מיליארד דולר.
ודוג'קוין רשם היום ירידה בשיעור של 0.6%, כאשר מחיר המטבע עדיין בטווח ה-15 סנט ושווי השוק שלו עדיין מעט מעל 21 מיליארד דולר.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה