מדדים ומחקרים

הקריפטו השבועי: את'ריום בזינוק מטורף, האם הביטקוין בעליה?

אחרי שבוע של עליות וירידות, שוק הקריפטו מסכם טבלה ירוקה בסך הכל, בלי כוכבים נופלים אבל עם כוכב אחד גדול - האת'ריום. דוג'קוין וריפל מצילים את עצמם, ומה בגזרת הביטקוין?
מערכת ice |  1
עליות בקריפטו (צילום pngwing)
אפשר לומר שעבר שבוע סולידי על מטבעות הקריפטו. מלבד האת'ריום שרשם זינוק מדהים, שאר המטבעות החזקים בשוק רשמו עליות מדודות ומחיריהן לא זינקו בהרבה, אחרי שבוע שדווקא רשם טלטלות בחלק מהמטבעות.
ביטקוין פתח את השבוע ברצפה עם מחיר של פחות מ-35 אלף דולר. מחירו של ביטקוין עומד היום על 37,891 דולר, אחרי שבוע של עליות וירידות בלתי פוסקות. בסופו של דבר במטבע מסכם את השבוע עם עליה קלה של 4.14%, ושווי השוק שלו עומד על 719 מיליארד דולר.
את'ריום רושם השבוע זינוק חסר תקדים ומוסיף לשווי המטבע 19%. המחירים של את'ריום עמדו בתחילת השבוע סביב 2.4 אלף למטבע, וטיפסו לאט ובטוח במהלכו עד למחיר נוכחי של 2,831.59 דולר למטבע השני בחוזקו בשוק. במהלך השבוע את'ריום רשם ירידות נקודתיות אך מסכם את השבוע עם גרף יפה של עליה ושווי שוק של 339 מיליארד דולר.
קרדאנו מסכם את השבוע בעליה, אך כמו ביטקוין, הדרך לא היתה פשוטה כל כך. השבוע התחיל במחיר מעט נמוך משווי הדולר למטבע, ובתום עליות וירידות במהלכו הוא עומד כעת על מחיר של 1.06 דולר למטבע. בסך הכל רשם קרדאנו עליה של 4.17% ושווי השוק שלו עומד על 35 מיליארד דולר.
גם ריפל עלה השבוע באופן מדוד עם 3.5% נוספים למטבע. בתחילת הדרך השבועית שלו מחירו של המטבע עמד על כ-0.55 דולר. במהלך השבוע נצח אל מתחת לחצי דולר, ובסיכומו של שבוע, מחירו של המטבע עומדת על 0.61 דולר ושווי השוק שלו עומד על 29 מיליארד דולר. 
דוג'קוין רושם מגמת עליה מתונה וכמעט בלתי מורגשת עם עליה שבועית של 0.78%. מחירו של המטבע נותר בסך הכל כשהיה בשל מחירו הנמוך גם ככה. במהלך השבוע רשם דוג'קוין עליות יפות והגיע אף ךמחיר של 0.14, אך מסכם את השבוע במחיר של 0.13 עם שווי שוק של 18 מיליארד דולר.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    שיעלה גם מאה אחוז ואני עדיין לא מצטער שלא השקעתי (ל"ת)
    נדב 02/2022/04
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור