מדדים ומחקרים

הקריפטו היומי: המטבעות מגיעים לשפל חדש

הירידות של המטבעות הדיגיטליים מסרבות לעצור, ואחד מהם כבר חזר למחיר של לפני הנסיקות המטורפות של תחילת 2021. מי המטבע שכמעט הצליח להתחמק מהמגמה?
מערכת ice |  1
מטבעות קריפטוגרפיים (צילום pixabay)
יום נוסף של שבירת שיאים שליליים בשוק הקריפטו: רוב המטבעות המרכזיים צנחו היום בשיעורים משמעותיים, והגיעו לשיעורי שפל של כמעט שנה.
ביטקוין, המטבע הגדול והוותיק ביותר, ירד אמנם בשיעור צנוע בלבד של רבע אחוז, אך הגיע למחיר של 41,746 דולר למטבע ושווי שוק של 791 מיליארד דולר – המספרים הנמוכים ביותר שלו מאז הצניחה של ספטמבר, ולפני כן תקופת השפל בין הנפילה הגדולה של סוף מאי לסוף יולי.
 
את'ריום, המטבע השני בגודלו בשוק, וזה שעליו מבוסס כמעט כל שוק ה-NFT, ירד בשיעור של 2.77% ביממה האחרונה וכמעט 17% בשבוע האחרון, למחיר של 3,110 דולר למטבע ושווי שוק כולל של 372 מיליארד דולר בלבד – גם כאן, המספרים הנמוכים ביותר שלו מאז הימים האחרונים של ספטמבר ולפניהם חודש השפל של הקיץ הקודם.
ביננס קוין רשם ירידה יומית בשיעור של ארבעה אחוזים ושליש, ובטווח השבועי הוא רשם את הצניחה הגדולה ביותר – 17%. עתה, עומד מחירו על 434 דולר למטבע ושווי השוק שלו 72.5 מיליארד דולר בלבד, והוא כבר אינו נמצא במקום השלישי בטבלה, אלא ברביעי בלבד, אחרי המטבע צמוד-הדולר Tether. מדובר במחיר הנמוך ביותר שלו בחודשיים האחרונים.
קרדאנו הוא המטבע שרשם את הצניחה היומית הגדולה ביותר – 5.5%, ובטווח השבועי כמעט 15%. מחירו ירד ל-1.16 דולר למטבע, ושווי השוק שלו ירד לכ-39 מיליארד דולר בלבד. מדובר במחיר הנמוך ביותר שלו מאז שלהי יולי – כמעט חצי שנה, והוא ירד למקום השביעי בלבד בטבלה, אחרי סולאנה והמטבע צמוד-הדולר USD Coin.
ריפל ירד היום בשיעור של כשניים ורבע אחוזים, ובטווח השבועי כמעט 12%, והגיע למחיר של 74 סנט ושווי שוק של פחות מ-36 מיליארד דולר – הנתונים הנמוכים ביותר שלו מאז תחילת אוגוסט.
ודוג'קוין ירד ב-3.4% היום ו-כמעט 13% השבוע, והגיע לשפל של 15 סנט בלבד למטבע ושווי שוק כולל של 20 מיליארד דולר – המספרים הנמוכים ביותר שרשם מאז אפריל 2021, כמעט לפני שנה.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    גם אם תכוונו לי אקדח לראש
    עובר אורח 01/2022/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אני לא אשקיע סנט אחד בהונאת הפונזי שנקראת מטבעות וירטואליים. במקום זה אני משקיע ברכבים חשמליים. כבר עשיתי רווחים של מאות אחוזים על טסלה ולוסיד.
    סגור