מדדים ומחקרים

דירוג נטפליקס: השיא של גל גדות נשבר

סרט שעלה שבריר מהלהיט ההיסטרי בכיכובה של גל גדות הצליח לעקוף אותו במספר שעות הצפייה. ובאיזה מקום "הודעה אדומה" של גדות השבוע?
יאיר מור | 
גל גדות שומר החומות (צילום ויקימדיה)
אמנם, התקציב שלו היה רק קצת יותר משליש מזה של "הודעה אדומה", בכיכובה של גל גדות – אבל "אל תסתכלו למעלה", בכיכובם של ליאונרדו די-קפריו וג'ניפר לורנס כצמד מדענים שמנסה להזהיר את העולם מפני אסטרואיד ענק שעומד להתנגש בנו ולהשמיד את כולנו ומריל סטריפ בתפקיד דונלד טראמפ, הצליח בשבוע השני שלו בנטפליקס לנפץ את שיא הצפיות שרשם "הודעה אדומה" עם יציאתו בנובמבר האחרון: "אל תסתכלו למעלה" נשאר גם השבוע במקום הראשון, ומספר שעות הצפייה השבועיות בו עמד על יותר מ-152 מיליון שעות צפייה, כ-4 מיליון שעות יותר מכפי שזכה להן "הודעה אדומה" בשבוע הראשון (והטוב ביותר) שלו בשירות הסטרימינג הגדול בעולם.
 
במקום השני דורך "קלון" בכיכובה של סנדרה בולוק, בעוד בישראל הוא יורד למקום השישי. למקום השלישי בעולם מתברג העיבוד הקולנועי ל"הבת האפלה" של הסופרת אלנה פרנטה, שאינו זמין בינתיים לצפייה בישראל. בישראל מאיישים את שני המקומות הללו סרט האימה "בלתי נראה" ו"ספיידרמן: השיבה הביתה", שבעולם נמצא במקום השמיני.
במקום הרביעי, גם בעולם וגם בישראל, נמצא הסרט המצויר "הביתה", ששומר על פופולאריות גבוהה מאוד לאורך כל סוף השנה האזרחית.
במקומות החמישי והשישי בעולם נמצאים "לולי" ו"ויקי ומיסטר", בהתאמה – בעוד בישראל הם מדורגים, בסדר הפוך, במקומות השמיני והתשיעי. במקום החמישי אצלנו נמצא "יחידת המתאבדים".
"הודעה אדומה" של גל גדות נמצא השבוע במקום השביעי בעולם – אך נראה שדווקא בישראל הפופולאריות שלו דעכה מהר יותר, לא ברור האם בשל כך שכולם כאן כבר ראו אותו או שסרטים עם כוכבים משלנו מושכים אותנו פחות מהצפוי. בישראל נמצא באותו מקום "ספיידרמן המופלא 2".
בשני המקומות האחרונים בעשירייה העולמית נמצאים "מהיר ועצבני: הובס ושואו", שאינו זמין לצפייה מישראל, ו"מכת ברק". את העשירייה המקומית חותם הסרט הראשון בסדרת "ספיידר-מן".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה