מדדים ומחקרים
דיסני+, מקדונלדס או נציגה מישראל? אלו המותגים המצטיינים בטוויטר
המותג ששמו הוזכר הכי הרבה בציוצים השנה @disneyplus
למרות שנה מאתגרת נוספת שעברה על התעשייה, +Disney הביאו קסם ודמיון לבתים שלנו ולטוויטר כשהכי היינו צריכים אותם. הם טיפסו בקלות בסולם הדירוגים כמותג ששמו הוזכר הכי הרבה בציוצים השנה. בעזרת העמקת החיבור שלהם עם האוהדים דרך כותרות חדשותיות מרגשות וסרטים קלאסיים שהוציאו מהמחסן, מעולם לא היה קל יותר לברוח לעולם המופלא של דיסני. וטוויטר הייתה כאן בשביל זה.
We couldn’t sleep last night for obvious reasons. TODAY = #DISNEYPLUSDAY 🎈🥳🎁🌟💙
— Disney+ (@disneyplus) November 12, 2021
Get ready for exciting announcements and exclusive premieres from @Disney, @Pixar, @Marvel, @StarWars, @NatGeo, and more. pic.twitter.com/jVOUfELU4u
מה צריך כדי להיות הטנדר הנמכר ביותר בארה"ב? התשובה, כפי שחשפה פורד השנה, היא להתאים עצמך לדרישות המשתנות כל הזמן של הצרכנים. אחרי שחשפה את ה- F150Lightning EV# שלה באירוע לייב בטוויטר, הטנדר "הקשוח מתמיד והחכם מכולם" הפך להיות ה- EV המדובר ביותר בשוק ובטוויטר. הקמפיין המחשמל של פורד נתן לאנשים ביטחון לעבור לדגם החדש והציג את פורד כמובילה בתחומה, מה שהוביל לעליה של 33% ב- share of voice של רכבי EV בהשוואה לשנה קודמת. זה מה שנקרא קשוח וחכם.
We’ve electrified America’s truck. Watch here as we reveal the all-electric #F150Lightning. https://t.co/utiomvR9q6
— Ford Motor Company (@Ford) May 20, 2021
בציוץ החיובי והויראלי הזה, ערוץ ניקולודיאון ג'וניור (.Nick Jr) התחבר לנוסטלגיה של דור ה- Y בכל העולם ושלף את הדמות של סטיב מהתוכנית Blue’s Clues שחגגה השנה את שנת ה-25 שלה. למרות שחזרתו הייתה קצרה, הוא העביר מסר חשוב לילדים שגדלו עליו. המחווה הקטנה בה הוא אמר "מעולם לא שכחתי אתכם" הציתה את הרגש של משתמשים רבים בטוויטר.
So about that time Steve went off to college… #BluesClues25 pic.twitter.com/O8NOM2eRjy
— Nick Jr. (@nickjr) September 7, 2021
החל מההתחלה הצנועה של המותגר בשנות ה-40 עד לאימפריה המשרתת מיליארדים היום, מקדונלדס ממשיכה להמציא עצמה מחדש. בצעדי ענק, מקדונלדס ממשיכה לפרוץ את התקרות והתפתחה לדמות המדברת לדור המגוון והגדול ביותר באמריקה עד היום. החל מקמפיינים של ארוחות סלב עם Saweetie ועם להקת הבנים BTS עד להשקת תוכנית נאמנות, מקדונלדס ממשיכה להיות במרכז השיחה. וכן, טוויטר עדיין ממתינה בתור לקבלת 59.6 מיליון מקנאגטס.
ba da ba ba ba really didn’t have to go that hard
— McDonald's (@McDonalds) April 30, 2021
לא פחות מ-91 מיליון המעריצים של נינטנדו בטוויטר שהביאו את ההאשטאג NintendoSwitch# להיות זה שהוביל השנה בקרב המותגים. קהילת המשתמשים של נינטנדו משתמשת בהאשטאג בתדירות כדי להתחבר אחד עם השני ולשתף מידע על השקות משחקים ועדכונים וכך הביאו את המותג להיות חוד החנית בשיחות גיימינג ונראה שזה רק ממשיך.
Tune in 9/23 at 3 p.m. PT for a #NintendoDirect livestream featuring roughly 40 minutes of information focused mainly on #NintendoSwitch games launching this winter. pic.twitter.com/feHBEKfHPG
— Nintendo of America (@NintendoAmerica) September 22, 2021
מי לא חיפש קצת ניקוי ראש ומזל השנה? בין אם אתם מחפשים מזל בכוכבים או לא, אין כמו שביל החלב והעוגיות שהציעה אוריאו השנה כדי לגרום לאנשים להרגיש שרואים אותם וזה בזכות קמפיין האוריאוסקופ (OREOscope#) של החברה. כאשר אוהדים אהבו ציוץ של אוריאו, חברת העוגיות ניתחה את הציוצים האחרונים שלהם כדי לשתף הורוסקופ אוריאו מותאם אישית עבורם עם תובנות טעימות - זו בדיוק הדרך לעורר השראה.
You know your sun sign. You know your moon sign. But have you ever wondered about your OREO sign? 🧐.
— OREO Cookie (@Oreo) May 17, 2021
❤ this to receive your very own OREO scope reading based on how you Tweet. #StayPlayful pic.twitter.com/HvU9rxfW4X
ב- 2021 המותגים הישראליים התחברו גם הם לטוויטר כדי להשיק קמפיינים ולהתחבר עם מה שקורה בעולם בדרכים יצירתיות. להלן 2 מותגים מהשוק הישראלי: שיחות בנושא crypto# תמיד היו פופולריות בטוויטר, אך השנה הנושא המריא עם צמיחה של 42% בציוצים אודות מטבעות קריפטוגרפיים לעומת שנה שעברה. פלטפורמת המסחר הישראלית @eToro התחברה לטוויטר כדי להשיק קמפיין התקנה של האפליקציה שלה והעלתה את המודעות לכך ש- Dogecoin זמין כעת לרכישה ומכירה בזירת המסחר של eToro. בעזרת תוכן חכם ויצירתי, התחברה eToro לשיחה העולמית הדינמית סביב מטבעות קריפטו ועודדה אנשים להוריד ולהתקין את האפליקציה שלה ישירות ממודעת הפרסום.
Dogecoin is now a "big dog", and he joins the eToro pack.🐕💪 Doge to the moon? 🌜🚀 Cryptoassets are unregulated in some EU countries and the UK. No consumer protection.
— eToro (@eToro) July 15, 2021
עוד ב-
Is WordPress acting up again? You deserve better.
— Wix (@Wix) April 6, 2021
הכתבות החמות
תודה.
לתגובה חדשה
חזור לתגובה