מדדים ומחקרים

דירוג עשירי העולם: זה הסכום המטורף שמאסק איבד בשבוע

אילון מאסק איבד בשבוע האחרון מהונו עשרות מיליארדי דולרים, בזוס הצליח לצמצם את הפער. וגם: האם האישה העשירה בעולם עברה לראשונה הון של 100 מיליארד דולר? | דירוג עשירי העולם על פי המגזין הבינלאומי "פורבס"
מערכת ice |  1
אילון מאסק (צילום פייסבוק/ אילון מאסק, unsplash)
דירוג עשירי העולם על פי המגזין הבינלאומי "פורבס": האיש העשיר בעולם, מנכ"ל טסלה, חברת הכרייה וספייסX איבד, אילון מאסק איבד השבוע סכום לא נתפס של 41.5 מיליארד דולר. במהלך השבוע האחרון מאסק מכר 10% ממניות טסלה שהיו בהחזקתו בכדי להימנע מתשלום מיסים בסכומים של מיליארדים. מאסק בדרכו, עשה את זה דרך פרסום של סקר בדף הטוויטר שלו וכיום הוא מוערך ב-278.7 מיליארד דולר. 
במקום השני, ג'ף בזוס, מייסד אמזון מוערך ב-200.5 מיליארד דולר, הונו ירד במהלך השבוע בכ-800 מיליון דולר. השבוע, בית המשפט החליט לדחות את התביעה שלו נגד נאס"א ואילון מאסק על מכרז המיליארדים שבו ניצחה ספייסX של האיש העשיר בעולם את בלו אוריג'ין של בזוס. בית המשפט פסק כי המכרז היה כשיר. 

במקום השלישי ברנאר ארנו הצרפתי, מייסד תאגיד LVMH הוא המיליארדר היחידי בחמישיה הראשונה בעולם שהצליח להגדיל את הונו במהלך השבוע האחרון. ארנו הוסיף להונו סכום של 2.4 מיליארד דולר והוא מוערך ב-196 מיליארד דולר. במקום הרביעי ביל גייטס עם הון המוערך ב-137.9 מיליארד דולר ולארי אליסון מייסד אורקל איבד מהונו כ-4.3 מיליארד דולר, מוערך ב-127.3 מיליארד דולר ונועל את חמישיית המיליארדרים העשירים בעולם.
בגזרת הישראלים: הישראלי הצבר העשיר בעולם הוא אייל עופר עם הון המוערך ב-11.8 מיליארד דולר והוא במקום ה-190, האישה העשירה בעולם היא יורשת לוריאל, פרנסואה בטנקור מאיירז שהצליחה להגדיל את הונה בכ-700 מיליון דולר. בטנקור נשארה במקום ה-12 בעולם אחרי המיליארדר ההודי מוקש אמבני והיא מוערכת ב-93.8 מיליארד דולר. 

תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    הם מנגבים אחרת את החור המסריח למטה
    דין 11/2021/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    או שהוא סתום בזהב אצלם? אה, גם אצלם זה מסריח? אז הם כמונו.
    סגור