מדדים ומחקרים

נידוי וחסימות? הימין מככב בדירוג המשפיענים בטוויטר

דירוג המשפיעים של טוויטר ישראל מציג: אנשי תקשורת ופוליטיקאים המזוהים עם הצד הימני של המפה הפוליטית מככבים בטופ 20. מי האנשים המשפיעים ביותר ברבעון השלישי של השנה? 
מערכת ice | 
צילום פייסבוק משה שי יוסי זלינגר פלש 90
ליאור מלנבוים,  הצייצן שמדרג את המשפיענים של טוויטר מדי חודש על ידי דאטה שבה הוא עוקב אחרי התגובות, ציוצים חוזרים ולייקים, פירסם את דירוג 50 המשפיענים של טוויטר לרבעון השלישי של 2021. לפי הדירוג, למרות הטענות על נידוי וחסימות של אנשי ימין, ברשימה הזו דווקא האנשים שמככבים מזוהים עם הימין של המפה הפוליטית. 
בראש הרשימה, יו"ר האופוזיציה וראש הממשלה לשעבר בנימין נתניהו, אחריו איש התקשורת ינון מגל. במקום השלישי, גלית דיסטל אטבריאן, חברת הכנסת מהליכוד ובמקום הרביעי חבר הכנסת עמיחי שיקלי מימינה שלא הצטרף לקואליציה. נועל את החמישייה, הפובליציסט שמעון ריקלין. 
במקום השישי, אושיית הרשת יבגני זרובינסקי. במקום השביעי, ראש ממשלת ישראל נפתלי בנט. איש התקשורת נועם פתחי נמצא במקום השמיני. במקום התשיעי, יוצר שנות השמונים ואחיו של הסטאנדאפיסט שלום אסייג, מני אסייג, שמרבה לכתוב על התמיכה שלו בראש הממשלה לשעבר נתניהו. הפרשן הפוליטי של חדשות 12, עמית סגל, נועל את העשירייה הראשונה. 
במקום ה-11 שר החוץ וראש הממשלה החליפי, יאיר לפיד. במקום ה-12, יו"ר הציונות הדתית בצלאל סמוטריץ'. איש התקשורת, יותם זמריף נמצא במקום ה-13 ואחריו ברשימה בן כספית. עד המדינה שלמה פילבר. עו"ד כנרת בראשי במקום ה-16. הפובליציסט חיים לוינסון מ"הארץ" נמצא במקום ה-17. במקום ה-18, אחד הכותבים של ארץ נהדרת, רשף שי שמרבית התוכן שלו הומוריסטי. איתמר בן גביר במקום ה-19. טופז לוק, יועצו של בנימין נתניהו נועל את ה-20 הראשונים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה