מדדים ומחקרים

ההשמעות הגדולות בגלגל"צ: איפה עומר אדם ואייל גולן?

נתוני מדיה פורסט שהתפרסמו מצביעים על הבדלים משמעותיים בין נתוני ההשמעות של ככל תחנות הרדיו לנתוני ההזמנות של גלגלצ, התחנה המואזנת בישראל, זאת העשירייה הפותחת של התחנה
שירה יום טוב |  4
האמנים הישראלים בגלגלצ (צילום מתוך פייסבוק ואינסטגרם)
נתוני מדיה פורסט שהתפרסמו חושפים את נתוני השמעות המוזיקה התחנות הרדיו הישראליות, כשהזמר המושמע ביותר ברדיו הישראלי הוא אייל גולן והשיר המושמע ביותר השנה הוא שירו של חנן בן ארי, "אם תרצי". לצד נתונים אלה, פורסם גם דירוג השירים המושמעים ביותר בתחנת הרדיו הצבאית גלגלצ, התחנה המואזנת בישראל.
הדירוג של גלגל"צ תלוש כמעט לחלוטין מהנתונים שהוצגו בדירוג הכללי של תחנות הרדיו בישראל. עשרת המושמעים בארץ עם שליטה כמעט מוחלטת של הז'אנר המזרחי כששלמה ארצי הוא האמן היחיד ששובר את הרצף הזה בעשירייה הכללית. לעומת זאת, היחס בגלגלצ הפוך: עדן בן זקן ושרית חדד הן הזמרות היחידות מהז'אנר שמשתחלות לעשירייה של גלגלצ ומתמקמת במקום החמישי והשישי עם 650 השמעות לכל אחת.
 עברי לידר הוא האמן המושמע ביותר בתחנה המואזנת ביותר עם 737 השמעות בשנה האחרונה. האמן השני ברשימה, והיחיד בה שלא בן החיים, עובדה משמעותית להישג הזה, הוא אריק אינשטיין ש-694 השמעות בתחנה. נועה קירל מתמקמת שלישית עם 689 השמעות, כשהיא במרכז "סנדביץ" הענקים - אריק איינשטייין מלמעלה, ושלמה ארצי מלמטה שמגיע למקום הרביעי עם 681 השמעות.
 
עוד ברשימה: נתן גושן שזוכה ל-644 השמעות, ריטה עם 641 השמעות, דודו טסה עם 634 השמעות ו"טונה" (איתי זבולון) סוגר את הרשימה ומגיע למקום העשירי עם 627 השמעות.
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    טונה זה איתי זבולון?! (ל"ת)
    וואלה 08/2021/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    גלי צהל מיזמן לא תחנה מבוקשת (ל"ת)
    שלומית 08/2021/28
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 1.
    יש אלף תחנות למי שמחפש 'מוסיקה' מזרחית
    ראובן מגן 08/2021/27
    הגב לתגובה זו
    15 2
    צריך להשאיר את גלגל"צ כמו שהיא: פנינה טהורה מג'אנק. זה המפתח להצלחתה.
    סגור
  • מוזיקה מזרחית= ג'אנק ?
    אבי 08/2021/27
    הגב לתגובה זו
    1 6
    במילה אחת הצלחת להגדיר את עצמך -גזען עלוב נפש ואת הציבור שאתה מייצג , והסברת היטב את שיקולי התחנה ה"ענינים" לגבי בחירת השמעת שירים ...
    סגור