מדדים ומחקרים

סקר שביעות רצון חדש חושף: זו חברת הביטוח המצטיינת בתחום הפיננסים

לשכת סוכני ביטוח בכנס פיננסים פרסמה כי כלל נבחרה לחברה שנותנת את השירות הטוב ביותר, כאשר הראל במקום השני, מגדל שלישית, הפניקס רביעית ואלטשולר שחם במקום החמישי והאחרון
כפיר אדר | 
הראל, הפניקס, כלל, מגדל (צילום Magma Images)
לשכת סוכני הביטוח פרסמה היום (חמישי) את סקר שביעות רצון מחברות הביטוח בתחום הפיננסים. הסקר התפרסם במסגרת הכנס הפיננסי השנתי של הלשכה. הסקר, שבוצע על ידי מכון שריד, דירג את רמת השירות של החברות על פי שביעות רצון הסוכנים העובדים עמם, וכלל 411 סוכנים.
מטרת הסקר היא לבחון את רמת שביעות רצון סוכני הביטוח מהחברות עמן הם עובדים לאורך זמן. הסקר בחן קריטריונים שונים לצורך מדידת שביעות הרצון של הסוכנים  מאיכות השירות של חברות הביטוח: קבלת כספים והפקדתם, קבלת הלוואות, ביצוע פדיונות, יעילות מענה לפניות ושקיפות התגמול.
על פי תוצאות הסקר הכולל, נבחרה כלל למקום הראשון (3.93), הראל (3.72), מגדל (3.42), הפניקס (3.29) ובמקום האחרון, אלטשולר שחם (3.08). החלוקה לקטגוריות גם לימדה שכלל רשמה ניצחונות גדולים בכל מדד.
בתחום ביצוע פדיונות (משיכות) - במקום הראשון בשביעות הרצון כלל ביטוח (4.03), במקום האחרון אלטשולר שחם (3.48). בתחום הפתרונות אלטרנטיביים, Be The Bank קיבלה  3.33, כאשר TARYA הסתפקה ב-2.92 בלבד. בתחום קבלת כספים והפקדתם למוצר הרצוי - במקום הראשון בשביעות הרצון כלל ביטוח (4.04), במקום האחרון אלטשולר שחם (3.08). בפתרונות אלטרנטיביים Be The Bank זכתה ל-3.94, TARYA עם 3.74.
בתחום קבלת הלוואות - במקום הראשון בשביעות הרצון כלל ביטוח (3.84), במקום האחרון אלטשולר שחם (2.83). בתחום יעילות המענה לפניות- במקום הראשון בשביעות הרצון כלל ביטוח (4.04), במקום האחרון אלטשולר שחם (2.96). בפתרונות האלטרנטיביים Be The Bank זכתה ל-3.89 בעוד TARYA עם 3.29. בתחום שקיפות התגמולים מהחברה- במקום הראשון בשביעות הרצון כלל ביטוח (3.71), במקום האחרון אלטשולר שחם (2.83)
אודי אביטל, יו"ר הועדת הפיננסים בלשכת סוכני הביטוח: "מטרתי לכל אורך שנותיי בתפקיד הייתה להגדיל את מספר הסוכנים העוסקים בתחום הפיננסים, לפני שלוש שנים כשנכנסתי לתפקידי רק 5% מהסוכנים עסקו בתחום והיום אנחנו כבר עומדים על 30%. ככל שסוכנים רבים יותר יכנסו לתחום הפיננסים כך סל המוצרים ואיכות השירות שנוכל להעניק תעלה".
ליאור רוזנפלד, נשיא לשכת סוכני הביטוח: "בשנה מורכבת כזו איכות השירות, אמינות וגמישות חברות הביטוח הן לא פחות מקריטיות. בתקופה שבה חלקים גדולים מהציבור עסוקים בלשרוד את היום יום, בלמצוא פתרון תעסוקה והכנסה חברות הביטוח והסוכנים חייבים לספק מענה שקוף, יעיל ומותאם לצורכי המבוטח".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה