מדדים ומחקרים
סוכני הביטוח קבעו: כלל ביטוח במקום ה-1, הפניקס אחרונה בחברות הגדולות
סקר שביעות רצון מחברות הביטוח בתחום האלמנטרי פורסם ע"י לשכת סוכני הביטוח וקבע כי כלל השביעה את רצון הסוכנים במרבית הפרמטרים, הראל שנייה ואיילון שלישית. בחברות הבינוניות: שומרה מנצחת. כלל ניצחה גם בשביעות הרצון בזמן הקורונה
לשכת סוכני הביטוח פרסמה היום (שלישי) את סקר שביעות רצון מחברות הביטוח בתחום האלמנטרי. הסקר התפרסם במסגרת הכנס האלמנטרי השנתי של הלשכה. הסקר, שבוצע על ידי מכון שריד, דירג את רמת השירות של החברות על פי שביעות רצון הסוכנים העובדים עמם, וכלל 855 סוכנים.
מטרת הסקר הייתה לבחון את רמת שביעות רצון סוכני הביטוח מהחברות עמן הם עובדים לאורך זמן והשנה נבחנה גם שביעות הרצון לאור התפרצות מגפת הקורונה. הסקר בחן קריטריונים שונים לצורך מדידת שביעות הרצון של הסוכנים מאיכות השירות של חברות הביטוח: טיפול בתביעות, מקצועיות העובדים, זמינותם, גמישות החיתום, קבלת החלטות הנוגעות לתשלום התביעות, שקיפות בחישוב העמלות ועוד. כמו כן נבחנה הנכונות של סוכן הביטוח להמליץ על חברת הביטוח בפני קולגה, ועל רצון להימנע מלעבוד מול אותה חברה.
החברה המצטיינת: חברת כלל ביטוח דורגה במקום הראשון מבין החברות הגדולות עם ציון ממוצע כולל של 7.3, (מתוך 10), אחריה דורגו: הראל (7.1%), איילון (6.85), מגדל (6.78), מנורה מבטחים (6.72), הפניקס (6.22).
חברת שומרה דורגה במקום הראשון מבין החברות הבינוניות-קטנות עם ציון ממוצע כולל של 8.13 (מתוך 10), אחריה דורגו: שירביט (7.36), ביטוח חקלאי (7.36), שלמה ביטוח (7.08), הכשרה (6.46).
נשיא לשכת סוכני ביטוח, ליאור רוזנפלד, אמר: "בשנה מורכבת זו של התמודדות עם מגיפה עולמית חברות הביטוח וסוכני הביטוח מצאו את עצמם בחזית הטיפול בעובדים, בעצמאים ובעצמאיות, בשמירה על זכויותיהם ומציאת פתרונות יצירתיים שלא נדרשו להם קודם לכן בהיקפם ובגיוונם. זאת שנה שבה חברות הביטוח, סוכני וסוכנות הביטוח נדרשו להפגין גמישות ויצירתיות רבה במיוחד ביחד עם תגובה מהירה לשוק משתנה עם צרכים משתנים ואני גאה בעמידה מול כל אתגר ובמהירות התגובה לשנות ולהתאים את עצמנו לדרישות והצרכים של השוק המשתנה".
ישראל גרטי ראש הוועדה האלמנטרית הסביר: "אם למישהו היה ספק לגבי נחיצותם של סוכני וסוכנות הביטוח, שנת 2020 הוכיחה מעל לכל ספק ששום מענה אוטומטי, או הצעה ישירה לא יכולים להחליף את הידע והמקצועיות של סוכני וסוכנות הביטוח. בימים אלו במיוחד הידע והמקצועיות של סוכני וסוכנות הביטוח נחוצים על מנת לתת פתרונות למאות אלפי שכירים ועצמאיים שאינם בקיאים בזכויותיהם הביטוחיות".
יורם נוה, מנכ"ל כלל ביטוח ופיננסים: "תוצאות הסקר משקפות את התפיסה השירותית שלנו, בה אנו מחויבים להעניק שירות מקצועי, איכותי, הגון ויעיל לסוכנינו, לקוחותינו ולכל בעלי העניין שלנו. זו שנה שלישית ברציפות בה אנו זוכים במקום הראשון - הוקרה המעידה על עבודה יסודית ויומיומית שאנו עושים בחברה, גם בתקופת שגרה וגם בתקופה לא פשוטה זו של משבר הקורונה, מתוך רצון אמיתי להעניק את השירות הטוב ביותר בענף ולהוכיח שאנו ראויים לאמון זה כל יום מחדש".
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(8):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
7.גנביםארי 11/2020/22הגב לתגובה זו0 0בהחלט מסכים שהפניקס חברה גרועה כמובן מבלי לגרוע מיתר החברות המושחתות שקיימות.סגור
-
6.חחחחנירו הרומני 11/2020/21הגב לתגובה זו0 0כלל? מגדל? הזויים...סגור
-
5.כלל אחלה בדיחהאבי 11/2020/21הגב לתגובה זו0 0כלל? הרמאים הכי גדוליםסגור
-
4.אני רק שאלהאריק 11/2020/21הגב לתגובה זו0 0איך יכול להיות שהחברות שיוצאות ח אחרונות במדד השירות של הממונה על הביטוח יוצאות ראשונות בסקר סוכני הביטוח?!בעצם זה לא מפתיע...סגור
-
3.כלל?! מצחיק מאוד (ל"ת)חחח 11/2020/18הגב לתגובה זו1 0סגור
-
2.לא מאמין לסוכני הביטוח כלל מתעמרת קשה במבוטחיהמומי 11/2020/18הגב לתגובה זו3 0סוכני ביטוח מנסים להעביר את נושא הכאוב שביום מקרה הארוע עדיין המבוטחים צריכים להתמודד עם חברות הביטוח ועדיין צריכים לקחת עוד ולשלם להם מקיצבתם במיוחד כלל ביטוח אשר מערימה קשיים רבים על מבוטחיה .סגור
-
1.הפניקסרונן 11/2020/17הגב לתגובה זו2 0הסיבה שסוכני הביטוח דירגו את הפניקס נמוך היא שהפניקס מוכרת ישירות ביטוחים לקהל הרחב ועוקפת את סוכני הביטוח דבר הפוגם בפרנסתםסגור
-
שרות על הפנים. אינה אמינה. הרוויחה את הדירוג ביושרמבוטחת הפניקס 11/2020/19הגב לתגובה זו1 0העיקר העלו את הדיוידנד שלהם.סגור