מדדים ומחקרים
הבנקים בישראל נחשפים: איפה השירות הכי פחות טוב בישראל?
דיסקונט שהצליח לאכזב את הנשאלים בסקר של בנק ישראל סיים מתחת לבנק הפועלים, הבינלאומי, בנק לאומי ומזרחי טפחות שסיים ראשון

מחפשים לעבור בנק? לצד הנתונים שפרסם בנק ישראל השבוע במסגרת סקר שביעות הרצון של הלקוחות, משקי הבית, מהבנקים בישראל. מנתוני הסקר עולה שגם הפעם, כמו בארבעת הסקרים הקודמים, נהנה מזרחי טפחות משיעורי ההמלצה הגבוהים ביותר, מתוך חמשת הבנקים הגדולים ובכלל בנוגע לשירות, איפה זכה השירות לציון הנמוך ביותר?
בעוד שמבחינת השירות, מזרחי טפחות במקום הראשון ואחרי בנק לאומי שרשם עלייה גדולה מהשנה שעברה. הבנק הבינלאומי מתחת לממוצע, אך במקום השלישי, בנק הפועלים רביעי ומעל דיסקונט שהצליח לאכזב את הנשאלים.

יש להזכיר כי, יהב ומזרחי טפחות נתפסים, גם בסקר החדש, כבנקים ההוגנים ביותר. בנק יהב עם 70% ומזרחי טפחות עם 62%. ממצאי סקר בנק ישראל עומדים בהלימה מלאה לתפיסת השירות של מזרחי טפחות : בני אדם לפני הכול, המעמידה במרכז מערכת היחסים עם הלקוח את הבנקאי האישי-אנושי בסניף.
עוד ב-
כמו כן, מהסקר לשנת 2024 עולה כי בממוצע חל שיפור בשביעות רצון לקוחות המערכת הבנקאית וחברות כרטיסי האשראי, אך ישנה שונות בין הגופים השונים וערוצי השירות השונים. על פי הממצאים העיקריים שעולים מסקר שביעות רצון של משקי הבית לשנת 2024, בהשוואה לממצאי הסקר שבוצע בשנת 2023, תפיסת הוגנות המערכת הבנקאית עלתה ל61% לעומת 54% בסקר הקודם.
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה