מדדים ומחקרים

למרות המשבר הכלכלי: מספר המולטי-מיליונרים בישראל מזנק

דו"ח חדש חושף: בתור עשור, חל זינוק של 54% במספר המולטי-מיליונרים. ישראל, זוכה לנוכחות בדו"ח בעקבות כניסתה של תל אביב-יפו לרשימת 50 הערים המובילות בזכות 82 מולטי-מיליונרים המתגוררים בשטחה
מערכת ice | 
מפת ישראל (צילום shutterstock)
דו"ח "המולטי מיליונרים" של חברת הייעוץ Henley & Partners, חושף שינוי במפה העולמית. על פי נתוני הדו"ח במהלך העשור האחרון נרשמה עלייה של 54% במספר המולטי מיליונרים וכעת, ישנם 29,350 אנשים ברחבי העולם המחזיקים בנכסים נזילים בשווי של 100 מיליון דולר או יותר.
סין, בולטת במיוחד מבין כל המדינות שמוזכרות בדו"ח לאחר שהציגה גידול חסר תקדים של 108% במספר המולטי-מיליונרים במהלך העשור האחרון. לאחריה, נמצאת ארה"ב עם גידול של 81%. במקביל, אירופה הציגה נתון נמוך במיוחד העומד על 26% בלבד.
בנוסף, בדו"ח בוצע חלוקה של המולטי מיליונרים לפי ערים ובה עלה ששליש מהם מתגוררים ב-50 ערים מרכזיות ברחבי הגלובוס. שלושת הערים המובילות בטבלה נמצאות בשטחי ארה"ב. ניו יורק, ראשונה עם 744 מולטי-מיליונרים אחריה, מפרץ סן פרנסיסקו עם 675 ולוס אנג'לס עם 496. הבירה הבריטית לונדון, מדורגת במקום הרביעי עם 370 מולטי-מיליונרים.
למרות המצב הכלכלי בישראל וחוסר היציבות במשק, ישראל זוכה להישג מרשים כשתל אביב נכנסה לרשימת 50 הערים המובילות. לפי הדו"ח בגבולות תל אביב-יפו, מתגוררים 82 אנשים המחזיקים בנכסים נזילים בשווי של 100 מיליון דולר לפחות.
הדו"ח צופה כי עד 2040, בערים אסיאתיות ומזרח תיכוניות יירשם גידול של מעל 150% באוכלוסיית המולטי-מיליונרים שלהן בזמן שבערים מבוססות דוגמא: שיקגו ומוסקבה תחול צמיחה איטית יותר של פחות מ-50%. תל אביב מנגד, מוזכרת בדו"ח כמי שעתידה לרשום גידול של בין 50% ל-100% בנתוני המולטי מיליונרים במהלך 15 השנים הבאות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה