מדדים ומחקרים

פי.סי.בי טכנולוגיות בעלייה: זינוק של 55% ברווח הגולמי ברבעון

חברת פי.סי.בי טכנולוגיות מסכמת את הרבעון הראשון של 2024 ומציגה צמיחה ועלייה מטאורית ברווחיות. מנכ"ל החברה עופד שפירא: "אנו צופים שמגמת השיפור ברווחיות תימשך לאורך השנה ונפעל להמשך ניצול הזדמנויות עסקיות"
מערכת ice | 
עובד שפירא (צילום רועי מזרחי)
פי.סי.בי טכנולוגיות, מדווחת על תוצאותיה לרבעון הראשון של 2024 ומציגה צמיחה בכל הפרמטרים של הרווחיות. ההכנסות החברה הסתכמו בכ-33.9 מיליון דולר ובהשוואה לרבעון הראשון בשנה שעברה, הרווח הגולמי זינק ב-55% ל-5.3 מיליון דולר.
הכנסות החברה ברבעון הראשון של 2024 הסתכמו בכ-33.9 מיליון דולר, גידול של כ-2.0% בהשוואה להכנסות של כ-33.2 מיליון דולר ברבעון המקביל אשתקד. 
לחברה 3 מגזרי פעילות:
1. ייצור מכירה ושיווק של מעגלים מודפסים ומצעים ("מעגלים מודפסים ומצעים")
2. הרכבה של רכיבים אלקטרוניים שונים על מעגלים מודפסים ("זיוד אלקטרוניקה")
3. פעילות בתחום של מיזעור מערכות אלקטרוניות בתחום המיקרו אלקטרוניקה ("מזעור מערכות אלקטרוניות") – פעילות שהתחילה ברבעון הראשון של 2023 להניב לראשונה הכנסות.
הרווח הגולמי של החברה ברבעון הראשון של 2024 הסתכם בכ-5.3 מיליון דולר, גידול של כ-55.3% בהשוואה לכ-3.4 מיליון דולר ברבעון המקביל אשתקד. הגידול ברווח הגולמי נבע בעיקר משיפור בתמהיל הלקוחות וביעילות התפעולית.
עובד שפירא מנכ"ל פי.סי.בי טכנולוגיות, התייחס לנתונים ואמר כי: "לצד גידול בהכנסות אנו מדווחים על שיפור משמעותי ברווחיות החברה בכלל תחומי הפעילות. צבר ההזמנות והסכמי המסגרת שלנו עומד על כ-181 מיליון דולר ונתמך בעיקר על לקוחות משווקי הצבא והתעופה. אנו צופים כי מגמת השיפור ברווחיות תימשך לאורך השנה ונפעל להמשך ניצול הזדמנויות עסקיות שמסתמכות על גידול בביקושים בשוק הצבאי בפלטפורמות טכנולוגיות שפיסיבי מחזיקה בהם יתרון יחסי ונתח פעילות משמעותי".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה