מדדים ומחקרים

דירוג ספוטיפיי: עומר אדם מנצח את כולם, איפה טיילור סוויפט?

הזמר האהוב ממשיך לככב בראש הדירוגים. שיריו "צמוד צמוד" ו"רק שלך" הגיעו למקום הראשון והשני בקטגוריית השירים המואזנים ביותר בשירות המוזיקה הדיגיטלי. אלבומו "עומר" מדורג כמואזן ביותר. וגם: לאיזה מקום הגיעה אודיה?
מערכת ice |  1
עומר אדם (צילום פלאש 90/ דוד כהן)
שיריו של עומר אדם ממשיכים להקנות לו מקום בפסגת דירוג המואזנים בספוטיפיי השבועי של אתר ice. על פי הנתונים שנחשפים הבוקר (ראשון), למקום הראשון בספוטיפיי ישראל הגיע שירו "צמוד צמוד" עם 720,030 האזנות. במקום השני ניתן למצוא את שירו "רק שלך" עם 578,388 האזנות.
​למקום השלישי בדירוג השבועי הגיע הזמר אושר כהן עם "פלסטרים" שזכה ל-545,240 האזנות. במקום הרביעי שוב אדם עם שירו "לילות וקללות" שזכה ל-405,093 האזנות במהלך השבוע האחרון והמקום החמישי שייך גם הוא לאושר כהן עם שירו "מנגן ושר" שזכה ל-373,359 האזנות.
עומר אדם הוא גם הזמר המואזן ביותר השבוע. מיד אחריו, במקום השני בקטגוריית האמנים המואזנים ביותר בספוטיפיי ישראל נמצאת טיילור סוויפט שהפתיעה לאחרונה את מעריציה עם אלבום כפול. למקום השלישי הגיע אושר כהן כאשר שניים משיריו נמצאים בחמישיית השירים המושמעים ביותר. וכמו בשבוע שעבר, במקום הרביעי והחמישי נמצאים אייל גולן ואודיה בהתאמה.

 
בדירוג האלבומים המואזנים ביותר בספוטיפיי ממשיכה לככב בראש טיילור סוויפט עם אלבומה The Tortured Department: The Anthology"". אייל גולן עולה למקום השני עם אלבומו "עם ישראל חי", ואחריו עומר אדם עם אלבומו "עומר". גם טונה עם אלבומו "מזרח פרוע" עולה בדירוג למקום הרביעי. את הרשימה סוגר אלבומו של עדן חסון "אלבום 2".

תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    גועל נפש
    רפאלה 05/2024/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    נו באמת לפחות תיכתבו שזה בארץ לא בעולם
    סגור