מדדים ומחקרים

דירוג ספוטיפיי: עומר אדם מרסק את המתחרים, טיילור סוויפט מככבת

דירוג האמנים המואזנים ביותר השבוע בספוטיפיי: עומר אדם ממשיך פסגות עם האלבום החדש שלו, טיילור סוויפט כובשת את הישראלים, אושר כהן נותר חזק ואייל גולן מדשדש מאחור
מערכת ice | 
עומר אדם (צילום פלאש 90/ דוד כהן)
דירוג האמנים המואזנים ביותר השבוע בספוטיפיי: עומר אדם ממשיך לכבוש את כל הפסגות עם האלבום החדש שלו, כאשר הוא כובש את שלושת המקומות הראשונים בשירים המואזנים ביותר של השבוע.
 
במקום הראשון השיר "רק שלך", שגרף 714,637 האזנות השבוע. מיד אחריו השיר "צמוד צמוד" של אדם, אודיה ושרק, שהשיג 601,528 האזנות. במקום השלישי כמובן עוד שיר של עומר אדם, "לילות וקללות", עם 513,981 האזנות. אושר כהן סוגר את המקומות הרביעי והחמישי, כאשר השיר שלו "מנגן ושר" השיג 451,721 האזנות וסוגר את החמישייה השיר "פלסטרים" עם 337,231 האזנות.

בגזרת האמנים המואזנים ביותר השבוע אין יותר מדי הפתעות כאשר עומר אדם כובש את הפסגה, מייד אחריו ממוקמת טיילור סוויפט, אושר כהן במקום השלישי, אייל גולן במקום הרביעי ומי שסוגרת את החמישייה הפותחת היא אודיה אזולאי.

בגזרת האלבומים המושמעים של השבוע מככבת טיילור סוויפט אחרי שכבשה את שני המקומות הראשונים, אחריה "עם ישראל חי" של אייל גולן, האלבום החדש של עומר אדם במקום הרביעי ומי שסוגר את החימיישה הפותחת הוא האלבום "מזרח פרוע" של טונה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה