מדדים ומחקרים

דירוג ספוטיפיי - מי הזמר שעקף את אושר כהן ואייל גולן?

לאחר תקופה ארוכה בה אושר כהן הצליח לשלוט בדירוג ללא עוררין, עומר אדם מבצע קאמבק וחוזר למקום הראשון
מערכת ice | 
דירוג ספוטיפיי (צילום shutterstock)
דירוג ספוטיפיי של ice מפורסם כמדי שבוע ומביא איתו את האמנים המושמעים ביותר בישראל השבוע, האלבומים המואזנים ביותר וכמובן גם השירים המואזנים ביותר בקרב הישראלים בשבוע החולף.
"מנגן ושר" של אושר כהן מצליח לשמור על המקום הראשון לאחר שהואזן על ידי משתמשי ספוטיפיי 468,325 פעמים. "רק שלך" של עומר אדם שוחרר בשבוע שעבר והפך ללהיט - עם 401,300 האזנות הוא מצליח להתברג לחמישייה הפותחת ולהתמקם במקום השני.
Hurricane יורד למקום השלישי עם 339,860 האזנות, "משהו אמיתי בעיניים" של ששון איפרם שאולוב הואזן 290,859 פעמים ו"צוחקת ובוכה" של עדן חסון סוגר את הרשימה עם 265,736 האזנות.

עומר אדם ממשיך לככב גם ברשימת האמנים המואזנים בספוטיפיי השבוע. אדם שיחרר אלבום חדש ומצליח שהצליח להחזיר אותו למקום הראשון לאחר שבמשך מספר שבועות אושר כהן ישב על הכס. כאמור, אושר כהן ירד למקום השני, אייל גולן התמקם במקום השלישי ועדן חסון במקום הרביעי. ששון איפרם שאולוב מסכם את הרשימה.
"מטרו בומין ופיוצ'ר" הגיעו למקום הראשון ברשימת האלבומים המואזנים בספוטיפיי השבוע עם האלבום החדש "WE DONT TRUST YOU". הזמר הקנדי The Weeknd, הגיע למקום השני עם האלבום The Highlight (Deluxe) ועדן חסון מסכם את השלישיה הפותחת עם "אלבום 2".
אריאנה גרנדה מתייצבת במקום הרביעי עם eternal sunshine ועומר אדם מסכם את הרשימה עם האלבום "עומר".

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה