מדדים ומחקרים

הפוליטיקאים המפלגים ביותר נחשפים: נתניהו, בן גביר או יאיר לפיד?

ערוץ 12 ערך סקר ובדק מיהו הפוליטיקאי המפלג ביותר בעיניי הישראלים, ומי דווקא המאחד ביותר בתקופת המלחמה. ברשימת המפלגים מתמקמים סמוטריץ' ובן גביר במקום הראשון עם 68% מהמשיבים, כאשר רה"מ נתניהו נמצא במקום השלישי עם 62%. מי זכה להיבחר כמאחד ביותר?
מערכת ice |  2
איתמר בן גביר, בנימין נתניהו, יאיר לפיד (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל, חיים גולדברג)
במקביל למלחמה הממושכת נגד החמאס ועל רקע הדרישה שגוברת לקיום בחירות, ערוץ 12 ערך סקר ובו בדק מיהו הפוליטיקאי המפלג ביותר בעיניי הישראלים, ומי דווקא המאחד ביותר. ע"פ הנתונים, נראה כי ברשימת המפלגים ביותר עומדים השרים בן גביר וסמוטריץ', כאשר בחרו בהם לא פחות מ-68% מהמשיבים.
במקום השני ובפער של 3% בלבד, עומדים מירי רגב ואיימן עודה. ראש הממשלה נתניהו תופס את המקום השלישי ביחד עם טלי גוטליב עם 62%. דודי אמסלם במקום הרביעי עם 59%, ואת המקום החמישי חולקות אורית סטרוק ומרב מיכאלי עם 56%. כמו כן, בהמשך הרשימה ניתן למצוא את אבגידור ליברמן ביחד עם יצחק גולדקנופף, מנסור עבאס ויאיר לפיד.
ובגישה מעט יותר אופטימית – מי הם הפוליטיקאים שדווקא מצליחים לאחד את הציבור? במקום הראשון מתברג בני גנץ עם 58%, ובפער די קטן אחריו נמצא יואב גלנט עם 56%. גדי איזקונט מתברג במקום השלישי עם 55%, וחילי טרופר במקום הרביעי עם 45%. יאיר לפיד נמצא סוגר את החמישייה עם 58%.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    לא מאמין לסקר. בדיחה. הנדסת תודעה (ל"ת)
    סיקרוני 03/2024/26
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 1.
    העם לא מאמין לסקר מי שמפלג זה לפיד המתאגרף י
    בולשיט 03/2024/17
    הגב לתגובה זו
    1 0
    בן גביר וסמוטריץ פטריוטים ב2026 העם יגבה אותם בקלפי אוהבי אדמת ישראל וארץ ישראל לא נשכח שבן גביר דאג לאזרחים בנשקים שלא יהיו ברווזים במטבח וסמוטריץ לא יחתום לבנקים על מנת שלא יעבדו עם הרשות הפלסטינית !!! כל עוד ארה"ב מגבילה חשבונות של ישראלים העם רואה ורושם מי אוהב ישראל ומי עוכר ישראל ומי מנסה לעשות רצח אופי העם בדיוק הולך הפוך ונתניהו אם ארה"ב לא מרוצה ממך כנראה שאתה פועל נכון !!! השמאלנים מזמן היו מפסיקים את המלחמה ונותנים להם את אדמת ישראל ואז באמת זה היה הסוף שלנו לכן פוליטיקאים מהימין כולכם תמשיכו כך !! אני מהשמאל עברתי אליכם אני איתכם ומוקיעה את השמאל שלא מייצג אותי בדבר מההפגנות ועד התבטאויות העיקר להפיל את נתניהו ולא איכפת להם כמה זה פוגע במדינה באמצע מלחמה והתקשורת מגבה את זה פשוט נוראי אך הם חשפו את פרצופם ואין דרך חזרה !! נתניהו מעריכים אותך ואיתך עד הניצחון לא לעיסקה מופקרת העם אתכם ערוץ 13 בקריסה לא סתם תודה לקואליציה ולראש הממשלה בפרט על זמנך ועל כך שטובת ישראל ואדמותיה ובטחונה לנגד העיניים שלך ישר כוח
    סגור