מדדים ומחקרים
רמי לוי, קרפור או שופרסל: זו הרשת שזינקה ב-5% במחירים
רשת חצי חינם היא היחידה שבה השינוי במחיר בזמן המלחמה היה 0% וזה נתון שראוי לציון לחיוב, בעוד שהרשת שהעלתה את הסל שלה בצורה החדה ביותר עם 5% יותר היא קרפור סיטי שבמקום הראשון המפוקפק. ברמי לוי המחיר עלה ב-2%
על פי הבדיקה, רשת חצי חינם היא היחידה שבה השינוי במחיר בזמן המלחמה היה 0% וזה נתון שראוי לציון לחיוב, בעוד שהרשת שהעלתה את הסל שלה בצורה החדה ביותר עם 5% יותר היא קרפור סיטי שבמקום הראשון המפוקפק.
במקום השני מבחינת העלייה במחירים נמצאת יינות ביתן עם 4%, כאשר במחסני השוק המחירים התייקרו ב-3% בסך הכל, בדומה ליוחננוף שגם כן עלתה בשיעור דומה לשל מחסני השוק, כדי להבין זה אומר שסל שעלה 1,000 שקלים התייקר ב-30 שקלים.
עוד ב-
בהמשך הטבלה, רמי לוי עלה ב-2% בלבד ולכן הוא בחלק התחתון של הטבלה, שופרסל עלתה גם כן בשיעור דומה של 2%, זאת על רקע הכניסה של האחים אמיר לשליטה ברשת. ויקטורי עלתה ב-1% בלבד בזמן המלחמה.
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(3):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
3.מה אתם בודקים?גבי 03/2024/31הגב לתגובה זו0 0אתם בודקים בכמה העלו או מנ מחיר סל הקניותסגור
-
2.משרד בריאות גורם להכלאני 03/2024/15הגב לתגובה זו0 0ככל שיהיו ריקולים המדפים יהיו ריקים ויוקר המחיה יעלה ילך ויתעצםסגור
-
1.קרפור אלקטרהדב 03/2024/14הגב לתגובה זו0 0מסך עשן מסתיר מהציבור את העובדה שקרפור , יינות ביתן ומגה בעיר כולן בבעלות אלקטרה כלומר אין מצב של תחרות ביניהן. מחירי רצח כמו בשופרסל .סגור