מדדים ומחקרים

סגנית נשיא להב: "אנו מהוות 51% מהאוכלוסייה ועדיין עלינו להיאבק שישמעו אותנו"

צמרת אביבי, סגנית נשיא לה"ב בריאיון ל-ice לכבוד יום האישה אומרת: "יום האישה הבינלאומי מסמל בעיניי את העוצמה, הכוח והרוח הנשית הייחודית רק לנו. זהו יום בו אנו שמות, במיוחד, את עצמנו בקדמה, לפני כל המטלות השוטפות שרובצות על כתפינו"
דוד זולדן | 
סגנית נשיא להב, צמרת אביבי (צילום מוטי דביר)
צמרת אביבי, סגנית נשיא לה"ב בריאיון ל-ice לכבוד יום האישה מדברת על המשמעות של היום הזה וחוזרת לתקופת הקורונה. כשהמשק התחיל להיפתח בתקופת הקורונה יזמה אביבי קשר עם בכירי משרד הבריאות ויצרה את התו הסגול לכל הענף שלה. היא נלחמה כדי להחזיר את אנשי החינוך האלה לעבודתם כי הבינה כמה חשובה העבודה שלהם מול הילדים. בהמשך ייצגה את הענף בוועדות הכנסת השונות וייסדה את העמותה לקידום מעמד וזכויות המורים העצמאיים שכיום היא משמשת המנכ"לית שלה. לימים הצטרפה העמותה לארגון היציג של העצמאים לה"ב (לשכת ארגוני העצמאים בישראל) ואף נבחרה לסגנית הנשיא. "אנחנו מקדמים מדיניות וחקיקה לטובת ציבור העצמאים, שגם כך מופלה לרעה. זו ריצה למרחקים ארוכים וכל מאבק הוא סיזיפי וקשה, אבל אין לנו ברירה אחרת. מבחינתי זה לחיות או לחדול", היא מצהירה.
צמרת: "בכל מקום שבו ניתנת לי הבמה אני חוזרת על המנטרה שאנו העצמאים רוצים להרגיש שהמדינה נותנת לנו גב ולא זונחת אותנו ברגעים קשים. המדינה יודעת יפה לגבות מאיתנו מיסים, אך כשזה מגיע למצב של לתמוך בנו בעתות משבר אנו נאלצים להיאבק על המובן מאליו. אני תמיד מזכירה למקבלי ההחלטות שיש חוזה בלתי כתוב בין ציבור העצמאים לבין המדינה ואנו שם למענה ללא תנאים, אבל אנו צריכים להרגיש שזה הדדי. המדינה צריכה להעביר תמיכות ומענקים כדי שהכלכלה תמשיך להיות עם הראש מעל המים. ללא ספק, העסקים הקטנים הם הקטר של הכלכלה בישראל, ואם המדינה לא ששה להושיט לנו יד אנו עלולים לראות את הכלכלה קורסת כמו מגדל קלפים שמתמוטט".
אביבי מודה כי היא בהחלט רואה את עצמה כמי שצריכה להיות בצמתים של מוקדי קבלת ההחלטות, אם זה כמחוקקת, חברת כנסת לעתיד, ואם זה בעמדות ובתפקידי מפתח. "עבורי העשייה הציבורית היא שליחות ליצירת עולם טוב יותר תוך התמקדות במדינה האהובה שלנו. אני פועלת למען אחדות בין חלקי וקבוצות העם, ואני תמיד מסבירה כמה אהבת חינם, שיח מקרב ומניעת שסע הם קריטיים עבורנו כאזרחי המדינה".
אביבי אומרת כי: "יום האישה הבינלאומי מסמל בעיניי את העוצמה, הכוח והרוח הנשית הייחודית רק לנו. זהו יום בו אנו שמות, במיוחד, את עצמנו בקדמה, לפני כל המטלות השוטפות שרובצות על כתפינו. זהו יום בו אנו קוראות, שוב, לשיווין מגדרי גם במוקדי קבלת ההחלטות. הגם שאנו מהוות 51% מהאוכלוסייה, עדיין עלינו להיאבק שישמעו אותנו. זהו יום בו אנו מזכירות לעצמנו שהשמיים הם הגבול ולנו יש את הקול הייחודי המאחד, קול של סולידריות בין חלקי העם. עלינו להשמיע את קולנו ולהיאבק על זכות היסוד הזו!"
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה